Geen beeld in vista met 8800gts

Pagina: 1
Acties:

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
hallo,

Ik zit met een probleempje! Ik krijg geen beeld meer als de computer net vista in gaat, dus het opstarten van de computer kan ik nog gewoon zien, maar wanneer je het vista opstart geluidje hoort dan valt mijn TFT scherm ( acer AL2216W ) uit.

Ik heb nu een CRT scherm aangesloten op dezelfde videokaart en die geeft wel gewoon beeld in vista. Ik vraag me nu dus af hoe dat kan, en ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen!

Wat heb ik al geprobeerd:

1) Ik heb andere drivers geinstalleerd, maar gaf dezelfde fout!
2) Ik heb een Vista opnieuw geinstalleerd, maar gaf daarna nog steeds dezelfde fouten aan.
3) Ik heb de resolutie en refresh rate omlaag gedaan na waarden die mijn TFT ook aan kan, maar
ook dat zonder resultaat.
4) ik heb in goT index gezocht, maar ook dat kon mij niet verder helpen. En ook Google heeft mij nog niet verder kunnen helpen.

Mijn vraag dus; Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt!

Edit:

Ik gebruik nu Nvidia 158.42 drivers

Tomorrow is not today!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Is dat TFT scherm met een DVI aansluiting en het CRT analoog?
In dat geval staat je kaart in windows waarschijnlijk op de analoge uitgang maar niet op de digitale.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
oke, bedankt voor je reactie! Wat jij zegt klopt inderdaad, alleen hoe kan ik dat veranderen?

Tomorrow is not today!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ga met je muis pijltje op je bureaublad staan en klik met rechts - eigenschappen (of properties in het engels) dan ga je naar instellingen (settings) en daar kun je normaal aan duiden welk scherm je primair wilt instellen. Als dat niet lukt download dan rivatuner daarmee zou het zeker moeten lukken.
http://www.guru3d.com/index.php?page=rivatuner

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt