Toon posts:

Snapon luidsprekertjes voor een laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hola,

Wie weet waar ik in NL binnen een week luidsprekers kan kopen die je op of aan de zijkanten van een laptop kunt 'schroeven'. Liefst USB-gevoed. Heb ze wel gezien van Kensington in een review maar kan ze nergens in een shop terugvinden :(

Alvast bedankt! :)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-01 17:40

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dit is meer iets voor Audio & HiFi, daar vallen speakers immers onder.

Maar ik vind het maar een erg beknopte omschrijving, er zijn wel meer laptop speakers dan 1 model.
Eigen inzet wordt erg gewaardeerd op GoT, je vermeldt eigenlijk niet waar je allemaal al gezocht hebt, waar heb je op gezocht en/of ben je al eens bij een shop geweest bijvoorbeeld?
Als ik met Google zoek naar "Kensington Laptop Speakers" en filter op 'pagina's uit Nederland' dan vind ik al heel wat. Bijvoorbeeld deze, nou lijkt me dat geen schroefbaar model, maar op deze manier kun je vast nog wel andere producten vinden. Probeer anders eerst de modelnaam van de speakers die je zoekt te vinden, bijvoorbeeld op de website van Kensington, want het merk schijn je te weten.

Omdat je nog vanalles zelf kunt proberen maak ik deze dus dicht in plaats van hem naar AUD te gooien.
De groetjes kun je overigens achterwege laten, wij tweakers doen elkaar automatisch de groeten, zo houden we meer groetjes over voor onze emails :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.