Toon posts:

[Vista] Waar zijn de hotfix uninstall dirs gebleven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Gents,

Na het installeren van een windows update krijg ik steeds de melding dat windows explorer niet meer reageert. Ook als ik iets aanklik, krijg ik de melding dattie gecrashed is en herstart hij.

Nu wil ik via de command prompt de hotfix uninstallen die voor de problemen zorgt. Echter, het lijkt erop dat MS de lokatie van de hotfix backups heeft verplaatst. Want zoals hier staat: http://windowsxp.mvps.org/spuninst.htm stonden ze in XP in de windows directory.

Iemand enig idee waar de hotfix backup dirs naar toe zijn?

Tnx

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09-2025
atm niet vista loaded, maar bij "software" via die plek kan je in xp iig de zooi verwijderen (de fix ongedaan maken)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, alleen zodra ik op control panel klik, crasht windows explorer, ik krijg die dus niet geopend, ook niet in safe mode :P

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09-2025
en wat als je een search op de kb doet?

dus iets als *kb92* ( * voor de kb omdat ik niet weet wa er voor staat ;-))

Verwijderd

Topicstarter
(reactie op dutch2007) nope, hij vind ze alleen van mn oude xp installatie. Ik heb nu wel een omweg gevonden om in safe mode in add/remove programs te komen (via help), alleen kun je in safe mode niets verwijderen en normal mode krijg ik dat niet voor elkaar zonder dattie crasht :@

Ik vrees dat er niets anders op zit dan een reinstall, en dat al na 4 maanden :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 15:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
"Note You cannot use Wusa.exe to uninstall updates in Windows Vista. You can use Windows Defender Software Explorer to manually uninstall the updates. For more information about Software Explorer, visit the following Microsoft Web site:
http://www.microsoft.com/...to/softwareexplorer.mspx"

en die is uiteraard weer alleen grafisch...
Pagina: 1