Gulfstream G650
Heb je zelf al gezocht naar verschillende gameguides via google?
Er is genoeg te vinden lijkt me..
Er is genoeg te vinden lijkt me..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Uit het boekje wat bij het spel geleverd word, kun je de basics halen, en vandaar uit is het makkelijk op te pakken.
Verder zitten er geen Ferrari's in het spel, dus wachten op ferrari's heeft geen nut.
Verder zitten er geen Ferrari's in het spel, dus wachten op ferrari's heeft geen nut.
http://www.cheatcc.com/psx2/gt4.html
maaruh " Maanden spelen" en dan alleen de quickrace hebben gedaan,schiet niet echt op hoor.
of gewoon via action replay een full unlocked savegame gebruiken,maar dan is de fun toch echt weg van GT4
maaruh " Maanden spelen" en dan alleen de quickrace hebben gedaan,schiet niet echt op hoor.
of gewoon via action replay een full unlocked savegame gebruiken,maar dan is de fun toch echt weg van GT4
[ Voor 29% gewijzigd door S-Cript op 30-05-2007 14:31 ]
niets bijzonders
Het is dus de bedoeling dat je (na de rijbewijzen) in de GT mode race gaat rijden. Daar kan je geld mij verdienen en soms ook auto's. Door de auto's vrij te spelen kan je die ook gebruiken in de quick race mode.
Nofi hoor, maar je speelt al maanden GT4 en nog weet je niet dat er geen Ferrari's in GT4 zitten
Nofi hoor, maar je speelt al maanden GT4 en nog weet je niet dat er geen Ferrari's in GT4 zitten
[ Voor 4% gewijzigd door Just_I op 30-05-2007 14:35 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o