Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Word 2007] Klassieke weergave

Pagina: 1
Acties:
  • 3.641 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer nu al weken te werken met Vista en Word 2007. Ik kan er niet aan wennen! Weet ik eindelijk waar alles staat, veranderen ze alles weer :'(

Zojuist computer weer helemaal geïnstalleerd met, je raad het al, het oude vertrouwde XP.... HEERLIJK! :D Maargoed, nu zit ik dus nog wel met Word 2007. Ik zit al uren te zoeken, maar kan nergens een instelling vinden met iets als "klassieke weergave" of iets dergelijks. Is die mogelijkheid er in deze nieuwe Word?

't Zou toch wat zonde zijn om terug te stappen op Word 2003, terwijl ik net die nieuwe licentie heb aangeschaft?! (... tjah... Vista is voor mij dus inderdaad ook al weggegooid geld...)

Iemand die weet hoe ik Word 2007 in een klassieke modus kan draaien?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
* ik houd dit topic in de gaten.

Ik ben het met je eens dat het idd erg wennen is.. maar sommige dingen krijg ik echt gewoon niet gevonden en moet zeggen dat ik ook geen zin heb om helemaal in word te moeten duiken om bijv te kunnen printen. (gelukkig dat ctrl+p wel werkt)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:52

Korakal

Up up up!

Printen zit gewoon heel makkelijk onder het officevlaggetje :)
Neemt niet weg dat ik ook wel eens moeite heb om dingen te vinden en ik ook wel in een classic interface geinteresseerd ben!

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:16
Hier ben ik ook naar op zoek geweest. Dit is echter niet ingebouwd in Office 2007, Microsoft dringt je zijn nieuwe layout op, zonder een optie om terug te grijpen naar de oude look & feel.

Op http://yedda.com/question...assic_look_1862184785214/ vind je ook enkele antwoorden die betrekking hebben tot dit probleem. Het zal dus afwachten zijn tot de eerste patch die dit probleem aanpakt...

edit:
Classic Menu for Word 2007 is blijkbaar een shareware programma dat het probleem oplost...

[ Voor 12% gewijzigd door Hobbles op 30-05-2007 14:31 . Reden: Programma gevonden ]

Everything is possible if you really want it.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:07:

't Zou toch wat zonde zijn om terug te stappen op Word 2003, terwijl ik net die nieuwe licentie heb aangeschaft?! (... tjah... Vista is voor mij dus inderdaad ook al weggegooid geld...)
Waarom schaf je die licentie dan uberhaupt aan ?

Blijkbaar heb je dus gewoon blind een paar producten aangeschaft, zonder er bij na te denken of je die producten wel nodig hebt, om vervolgens te gaan klagen dat ze niet lijken op je oude producten (die het nog prima deden). Of zitten er features in Word2007 die niet in 2003 zitten die je echt nodig hebt ? ( deze vraag is rethorisch, tenzij de TS me kan verrassen.....)

:|

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:52

Korakal

Up up up!

Sommige bedrijven leveren gewoon geen oude versies meer. Ik had ook Office 2003 besteld 2 weken geleden, maar deze was gewoon niet meer te krijgen (alleen nog 2007).

Verwijderd

bekijk daily dose of excel blog posts Forward, Into the Past & More Ribbon Replacement.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Denk jezelf ook even in hoe lang je al XP en office 2003 draait, en hoe lang je al Vista en office 2007 draait. Je zulter er toch ooit aan moeten wennen, ik denk niet dat MS terug zal stappen naar de w2k-look (helaas), en de menu's van office 2003 in de toekomst ;)

Dit is een beetje hetzelfde als na 15 jaar Windows-gebruik zeggen dat Linux moeilijk is, als je het 'al' 3 maanden in dualboot draait, waar je natuurlijk XP nog als main OS gebruikt :X

Verwijderd

Ik heb een keer ergens een progje gedownload, waardoor je de traditionele lay out weer had, naast de nieuwe van 2007. helaas was dit een trial...
ik heb dat progje nog op mn hd staan en het is maar 2,3 mb groot.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:34:
Ik heb een keer ergens een progje gedownload, waardoor je de traditionele lay out weer had, naast de nieuwe van 2007. helaas was dit een trial...
ik heb dat progje nog op mn hd staan en het is maar 2,3 mb groot.
kan je ons misschien vertellen hoe dit heet?

• rodemannetje
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:46
Ja, verneem ik ook graag.

i7 860 3.94ghz/mugen 2b/lancool k62/corsair hx650/vertex II/asus p7p55e pro/msi gtx570 oc/ OCZ3G1866LV6GK /xfi pro elite/Samsung 214t tft/3 hd's/plex dvd

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 09:30

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

andreict schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:27:
[...]

kan je ons misschien vertellen hoe dit heet?
Hobbles schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:29:

edit:
Classic Menu for Word 2007 is blijkbaar een shareware programma dat het probleem oplost...
Eerst even het topic doorlezen had je het antwoord al opgeleverd... :|

Rail Away!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Ontkwam ook niet aan upgrade na verder perfecte O2K3 aan het probleem, zag op C!T ook nog ClassicMenus ;)

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Verwijderd

Er is nu ook een freeware versie om klassieke look terug te krijgen
.
Zo te zien is er maar een versie, dus geen free en pro.

http://in.geocities.com/shahshaileshs/menuaddins

Iemand al ervaring, wij gaan binnenkort over, ik zal hem iig doorgeven intern voor testdoeleinden.
Er wordt redelijk vaak naar verwezen via Google, dus ik heb nog eea te lezen..
edit:
Zelfs in de MS newsgroups gepost...

[quote] Totdat u vertrouwd met nieuwe lint UI, kunt u gratis gebruik te maken van
oude addins klassieke menu van kantoor-2003 in Office-2007, uit onderstaande pagina.
Groeten,
Shailesh Shah
http://in.geocities.com/shahshaileshs/
Als je niet kan Excel met Talent, Triumph met Effort.
Gratis Office Addins Menu-2003 voor Office-2007

"juliomariner" <juliomariner@discussions.microsoft.com> wrote in message
news:E677E4A5-0EE3-4313-AA8A-53836C0E6DF5@microsoft.com...
> Ik vind Office 2007 zwaar kut. Kan ik de functies en het algemene beeld
> niet
> terugzetten naar zoals in office 2003
[/quote]

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2009 21:29 ]

Pagina: 1