Via een chello abonnement internetten we via de Arris TM502B router. Deze router ondersteund geen wireless. Zodoende is de Linksys Wireless-G Accesspoint aangeschaft om hiermee wireless te kunnen internetten. Helaas werkt dit niet tot op heden.
Mijn vragen zijn als volgt:
- Is deze combinatie mogelijk om wireless te kunnen internetten?
- Zodien mogelijk, wat moet er ingesteld worden?
Hierbij wat aanvullende informatie:
Ik kan inloggen op het accesspoint (192.168.1.245) en heb o.a. de volgende instelmogelijkheden:
- pic1
- pic2
Op de router kan ik niet inloggen en zodoende, volgens mij, ook geen porten mappen.
De router kent ip-addressen automatisch toe, zodoende zijn er geen fixt ip-addressen nodig.
Het accesspoint doet dit niet, het is niet gelukt om in te loggen zonder vast ip-adres, ook niet als LAN dhcp i.p.v. static IP-address ingesteld is.
Bierdop
Mijn vragen zijn als volgt:
- Is deze combinatie mogelijk om wireless te kunnen internetten?
- Zodien mogelijk, wat moet er ingesteld worden?
Hierbij wat aanvullende informatie:
Ik kan inloggen op het accesspoint (192.168.1.245) en heb o.a. de volgende instelmogelijkheden:
- pic1
- pic2
Op de router kan ik niet inloggen en zodoende, volgens mij, ook geen porten mappen.
De router kent ip-addressen automatisch toe, zodoende zijn er geen fixt ip-addressen nodig.
Het accesspoint doet dit niet, het is niet gelukt om in te loggen zonder vast ip-adres, ook niet als LAN dhcp i.p.v. static IP-address ingesteld is.
Bierdop