Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
strontziek ben ik ondertussen door het constante anonieme gebel de laatste dagen, midden in de nacht. 's ochtends 1 kwartier voordat ik moet opstaan. tijdens werk. ff opsomming, leest makkelijker en is veel duidelijker

1) heb een samsung x820, geen mogelijkheid om anonieme bellers te blokkeren. bekende nummers in een groep stoppen is ook geen optie voor mij. 1; aantal personen in een groep stoppen is beperkt, bellers die hun nummer sturen maar niet voorkomen in mijn gsm moet ik natuurlijk kunnen opnemen.
2) t-mobile gebeld, die bieden mij geen oplossing
3) mijn gsmnummer is veels te geil om weg te doen
4) persoon uitgescholden voor !@#! hoer heeft niet geholpen

ik ben dus ten einde raad en heb maar besloten om een gsm te kopen die deze functie ondersteund, dan maar een symbian :X of een windows os :X

van alle gsm telefoons die ik heb gehad kan ik me niet herrineren dat deze functie werd ondersteund, dus wie o wie kan mij helpen. liefst neig ik naar een samsung of sonyericsson

tnx!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Heb je niet de mogelijkheid om stil op te nemen? Dus: niet overgaan, automatisch opnemen (bij voorkeur zonder microfoon) en dan maar wachten tot ze het zat zijn?

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-11 00:16
Aangifte doen van stalking, politie vraagt telefoon gegevens op en nemen contact op met de beller. beller krijgt straf / boete voor stalking :9 O-)

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

Tazzios

..

als je de tijdstippen doorgeeft van 10 oproepen, kunnen ze het volgens mij gewoon voor je blokkeren.
ik weet niet bij welke provider dit was ik dacht KPN

-overstappen met nr behoud?
-andere telefoon warbij je wel anonieme mensen kan blokkeren(symbian phone + black baller)
-tijdje andere nummer gebruiken

[ Voor 64% gewijzigd door Tazzios op 30-05-2007 13:26 ]

• SYQ
  • Niet online
RemcoDelft schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:24:
Heb je niet de mogelijkheid om stil op te nemen? Dus: niet overgaan, automatisch opnemen (bij voorkeur zonder microfoon) en dan maar wachten tot ze het zat zijn?
- dit betekend dat ik alles automatisch opneem, natuurlijk geen optie tijdens het werken.
- aangifte doen helpt geen ene fuck, alsof de politie zich bezig gaat houden met dit.
- tijdstip noteren en doorgeven aan tmobile helpt in mijn geval niet, heb dit namelijk al eerder gedaan en toch bleef diegene bellen (2 jaar terug ofzo)

punt 2 en 3 heb ik al helemaal geen zin in, veels te veel moeite voor zon idioot. ben toch uitgekeken op mijn huidige mobiel, dus een nieuwe is zeer welkom.

symbian is zeker een optie, wanneer ik bv zo'n zakelijke nokia neem (e50)

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:52

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Tazzios schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:25:
als je de tijdstippen doorgeeft van 10 oproepen, kunnen ze het volgens mij gewoon voor je blokkeren.
ik weet niet bij welke provider dit was ik dacht KPN
Daar doen ze dus heeeeeeeeeeeel moeilijk over, kan ik je vertellen uit eigen ervaring. :)

Bij de vaste telefoon was een 'telepathic' de oplossing...
Bij mobiel moet je idd naar softwarematige oplossingen gaan zoeken asl de provider je in de steek laat.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Stalking wordt zeker wel serieus genomen hoor. Gewoon aangifte doen dus.

Hoeveel mensen het wel niet nalaten om aangifte te doen omdat ze denken dat de politie toch niets doet is echt ongelovelijk.

En maar klagen dat de politie haar werk zo slecht doet, stel je voor dat je ze een keer helpt door ze belangrijke informatie te geven.

• SYQ
  • Niet online
gister gebeld met tmobile, die deelde mee dat ik 2 opties had

1) formulier invullen en terugsturen, hierin zou ik dan de tijden noteren wanneer ik gebeld wordt. vervolgens zouden hun diegene vriendelijk verzoeken om ermee te kappen. ik vroeg wat te doen als diegene doorbleef gaan na zon waarschuwing. ja meneer dan hebben we optie 2 voor je
2) nummer opzeggen en nieuwe aanvragen. meteen zei ze dat dat vast geen optie voor mij was vanwege het nummer :D mocht ik hem opgeven dan zou zij deze gelijk willen overnemen, prachtig toch

dus voor mij rest niks anders op als een gsm vinden die anonieme bellers kan blokkeren.

iemand nog met een ideetjes (standaard gsm) alvorens ik overga tot het kopen van een sloom/duur symbian toestel??

ps. geen windows smartphone / mobile

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
SYQ schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:50:

1) formulier invullen en terugsturen, hierin zou ik dan de tijden noteren wanneer ik gebeld wordt. vervolgens zouden hun diegene vriendelijk verzoeken om ermee te kappen. ik vroeg wat te doen als diegene doorbleef gaan na zon waarschuwing. ja meneer dan hebben we optie 2 voor je
2) nummer opzeggen en nieuwe aanvragen. meteen zei ze dat dat vast geen optie voor mij was vanwege het nummer :D mocht ik hem opgeven dan zou zij deze gelijk willen overnemen, prachtig toch
Dan heb je waarschijnlijk een suffe medewerker aan de lijn gehad. De eerste keer moet je inderdaad een formulier invullen.

Als het door blijft gaan dan neemt tmobile contact op met de politie die gerechtelijke stappen zullen ondernemen. Helaas, krijg je zelf nooit te weten wie de persoon is.

Ik heb hetzelfde meegemaakt, tot op het punt dat het echt ziekelijk werd. Om het kwartier werd er anoniem gebeld, maakte niet uit wanneer, s'avonds en overdag. Na het eerste formulier was het ook gelijk schluss.

Imo moet er anoniem bellen afgeschaft worden, het heeft geen nut en je belt iemand niet voor niets. Dus waarom anoniem..!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:36
SYQ schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:50:

dus voor mij rest niks anders op als een gsm vinden die anonieme bellers kan blokkeren.

iemand nog met een ideetjes (standaard gsm) alvorens ik overga tot het kopen van een sloom/duur symbian toestel??

ps. geen windows smartphone / mobile
misschien moet je andere scheldwoorden proberen :+

Overigens begin ik nu wel erg nieuwsgierig te worden naar dat nummer, je moet op zn minst duidelijk maken wat er nu zo mooi aan is.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Ik vraag me serieus af waarom je geen Windows Mobile-toestel wilt... ik heb een E-Ten X500 (een PDA met telefoonfunctie dus) en daar zat standaard callfiltersoftware bij, ik heb het niet nodig maar het klinkt als precies datgene wat jij nodig hebt...

En ja, ik wil ook weten wat er zo übergeil aan dat nummer is, ik bedoel... een nummer is een nummer, of heb je soms 06 - 12 34 56 78 als nummer? Dan kan ik het me wel voorstellen dat je vaak gebeld wordt...

[ Voor 29% gewijzigd door Alex) op 31-05-2007 10:58 ]

We are shaping the future

• SYQ
  • Niet online
ik heb destijds een mda 1 gehad, hierna een tijdje de vario om ook nog een keer de s200 (2 dagen en gelijk doorverkocht!) te hebben gebruikt. sda2 ook, wat een drama. al met al hele mooie speelgoedjes, maar alles behalve handig wanneer het komt op bellen/smsen.

mijn gsmnummer is echt een mooie combinatie van nummers, ik heb zelfs 300 euro aangeboden gekregen van iemand die hem wilde overkopen. gebruik het zelf nu bijna 3 jaar, en ga hem echt niet wegdoen vanwege een suf kutje. en dat terwijl ik de nummer online had besteld via de telfort site (prepay nummer)

formulier ga ik zeker invullen en terugsturen, al is het maar om het schrikeffect wat diegene zal krijgen. maar ben nu vastbesloten om een ander mobiel te kopen, het beinvloed gewoon echt je hele humeur als je midden in de nacht paar keer gebeld wordt omdat je vergeet je gsm uit te doen.

denk dat ik vanavond maar de e65 ga halen

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Mijn oplossing;
profielen aangemaakt voor overdag en 's avonds.
die kunnen automatisch gewisseld worden met SuperProfiles.
Dan ben je in ieder geval het 's nachts bellen kwijt.
's avonds reageert ie op een paar mensen, overdag op iets meer :-)

Dit op een Nokia 6600 / N80.

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-11 18:16

dfr0st

Geel is mooier

je maakt me wel benieuwd wat je nummer is, wat is er zo mooi aan?

bestaat bijna alleen uit de zelfde getallen? 06adadadad / 06hhhhgggg
is aflopend of oplopend? 06abcdefgh / 06hgfedcba

Verder weet ik niet of het werk om op een hondenfluitje te blazen waardoor de andere alleen een pieptoon krijgt.

-

• SYQ
  • Niet online
dfr0st schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:49:
je maakt me wel benieuwd wat je nummer is, wat is er zo mooi aan?

bestaat bijna alleen uit de zelfde getallen? 06adadadad / 06hhhhgggg
is aflopend of oplopend? 06abcdefgh / 06hgfedcba

Verder weet ik niet of het werk om op een hondenfluitje te blazen waardoor de andere alleen een pieptoon krijgt.
:D

een combinatie van alleen maar de volgende 3 nummers : 0 6 1

ps. dure oplossing, maar ben gegaan voor een losse toestel (e65). nu nog bovenstaande progje kopen, en ik ben hopelijk van dat gezeik af
Pagina: 1