Toon posts:

Advies voor nieuw geheugen gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

In februari heb ik wat nieuwe onderdelen gekocht waaronder geheugen. Mijn systeem was heel erg instabiel en na wat tests ben ik er nu achter gekomen dat 1 geheugenmodule kapot was. (500000+ errors in memtest86 na 1 pass) Het geheugen wat ik had was 2gb platinum latency van OCZ (OCZ2P8002GK)

Nu is dit geheugen niet meer leverbaar bij mijn leverancier en moet ik dus ander geheugen uitzoeken. Er zijn 2 setjes geheugen waar ik wel interesse in heb

- G.E.I.L 2gb Ultra Series (GX22GB6400UDC)
- Kingston HyperX 2Gb (KHX6400D2K2/2G)

Het moederbord waar deze inkomen is een Asus M2N32 SLI Delux waar een athlon X2 3800 in zit geprikt. In eerste instantie wil ik het systeem gewoon standaard stabiel laten draaien en later gaan overklokken als die standaard stabiel is.

Heeft er iemand ervaring met deze modules, vooral in combinatie met dit moederbord? Wat zijn jullie ervaringen? Wat raden jullie aan/ zouden jullie kiezen?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik zou zeggen, neem eens contact op met OCZ?
Zij hebben een geweldige service. Je moet alleen even je reepje naar OCZ in Delft sturen, dan testen ze hem en krijg jij een nieuw (en vaak beter) reepje terug gestuurd.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou een optie zijn geweest, ware het niet dat ik mijn reepjes al heb ingeleverd bij de retailer

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Das minder, je kan ze natuurlijk gewoon terug vragen.
Voor meer info over de OCZ support: http://www.ocztechnologyf...rum/showthread.php?t=2133

Anders zou ik voor die GEIL's gaan. Maar het beste kan je gewoon wat reviews gaan lezen van beide reepjes.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl