Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 10:49

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Voor een project hebben wij op de zaak 30 telefoons nodig met prepaid. Nou heb ik een aantal opties onderzocht en ben benieuwd naar jullie aanvullende meningen.
Het probleem is tweeledig: de telefoons zelf en de simkaartjes. Mensen moeten er sms berichten op kunnen ontvangen.

Optie 1: huren van telefoons
er zijn bedrijven die telefoons verhuren. Dit kost ongeveer 3 euro per dag. We hebben er 30 nodig voor 4 dagen dus tel maar uit. Hierbij komt nog prepaid kaartjes a bv 10 euro ex beltegoed?

Optie 2: kopen goedkope prepaid telefoons al dan niet inclusief beltegoed.
Iets duurder in aanschaf maar dan kunnen we het vaker doen. Zal ongeveer 30 a 40 euro kosten ex beltegoed

Optie 3: losse telefoons regelen
probleem is dat je 30 soorten opladers en modellen hebt...

mis ik nog opties?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Waarom prepaid.. Bij Orange kun je volgens mij 'n 3 maanden abbo afsluiten wat heet 'Orange naar Orange' waar je onbeperkt met elkaar kunt bellen en smsen... Zoek dat ook eens uit zou ik zeggen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11 11:17
Volgens mij moet je voor 40 euro wel een Nokia 1600 kunnen kopen met 10-15 euro beltegoed er "gratis" bij. Prima telefoon en zoals je zelf al aangeeft kan je het dan ook nog eens doen :)

Leave only footprints, take only memories

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Jazzper schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:47:
Voor een project hebben wij op de zaak 30 telefoons nodig met prepaid. Nou heb ik een aantal opties onderzocht en ben benieuwd naar jullie aanvullende meningen.
Het probleem is tweeledig: de telefoons zelf en de simkaartjes. Mensen moeten er sms berichten op kunnen ontvangen.

er zijn bedrijven die telefoons verhuren. Dit kost ongeveer 3 euro per dag. We hebben er 30 nodig voor 4 dagen dus tel maar uit. Hierbij komt nog prepaid kaartjes a bv 10 euro ex beltegoed?

Iets duurder in aanschaf maar dan kunnen we het vaker doen. Zal ongeveer 30 a 40 euro kosten ex beltegoed

mis ik nog opties?
Optie 2 is het duurst, wel het handigst. Je kan gewoon een belzaak inlopen en 30 van die dingen halen inc beltegoed. Voor dat geld zijn ze wel gelocked maar dat maakt weinig uit. Bij optie 1 krijg je ook nog beltegoed erbij trouwens. ;)

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
De Zeeman heeft misschien wel een leuke actie: Prepaid telefoon met €10,- beltegoed voor €20,- linkje: http://zeeman.belcentive.nl/

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:41
KPN heeft nog een hoop Nokia 1600's liggen voor € 39,95 incl. € 15 beltegoed. Bel ze eens op en vraag om korting, volgens mij moeten ze van die voorraad af ;)

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
haha ik liet mijn baas even meelezen die GoT niet kent en hij wist niet wat hij zag!
good thinking, ik zal e.e.a. even verder uitzoeken.

het is wel bellen in het buitenland, maar dat zal bij de meeste wel te doen zijn. Herstel sms-en onvtangen in het buitenland. Meer niet.

die van zeeman zijn erg cheap maar tele2 (erg?) en 3 per persoon max... moeten we 10 mensen fixen die het gaan halen ;)

zag bij t-mobile nog de optie voor een alcatel met 512mb SD en headset en mp3. Dan kunnen we er op de workshop nog iets mediaals mee doen ook.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:37

Reneger

Wie? IK?

Tele2 hoef je niet te proberen. In het buitenland kunnen ze dan alleen de GSM's gebruiken als flessenopeners c.q. werpobjecten

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

t-mobile 1 stuk per klant (in de winkel)

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 12:00
Dat buitenland verhaal is wel een punt van de aandacht!
Zorg dat je zeker weet dat de PP die je koopt ook vanaf dag 1 in het buitenland te gebruiken zijn (de simkaarten dus). En let er ook even op of je in het buitenland het beltegoed eenvoudig kunt opwaarderen mocht dat mogelijk zijn.

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11 09:22
Tele2 werkt bovendien met postorder, je kunt ze niet gelijk in de winkel meenemen. Daarnaast weet je nooit zeker of en hoeveel je er krijgt.

Ik zou gewoon een winkel instappen, de vraag voorleggen en hun laten vertellen wat ze kunnen regelen. Voor 40 euro per toestel moet dat makkelijk te doen zijn, zeker als je er 30 tegelijk neemt.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:41
Nijn schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:02:
Ik zou gewoon een winkel instappen, de vraag voorleggen en hun laten vertellen wat ze kunnen regelen. Voor 40 euro per toestel moet dat makkelijk te doen zijn, zeker als je er 30 tegelijk neemt.
Ik zou bellen met een provider. Een winkel wordt niet heel blij van 30 prepaidtelefoons, dat is niet goed voor de verhouding abonnement <-> prepaid die verkocht is ;)

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Heb je losse mobieltjes dan kun je ook gewoon een losse simkaart komen.
Simyo bijvoorbeeld. de vraag is, hoe kom je zo aan 30 mobieltjes :P misschien heeft een of andere telecom toko nog 30 mobieltjes liggen ofzo :+

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:03
Gewoon zakelijke afdeling van Tmobile o.i.d. bellen? Die kunnen vast wel iets regelen.

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-11 20:30
Sommige winkels hebben toch wel eens inruilacties waarbij je je oude telefoon kan inleveren? Vraag eens na bij een winkel, leg eens voor wat je wilt doen. Je weet maar nooit.

stp - PSN ID: stp_4

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Uit welke regio kom je Jazzper??

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
utrecht/zuid-holland

en er is een restrictie bijgekomen. Het dienen nokia's te zijn. (don't ask)

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nou... Ren een halfords in, maak een dealtje met de verkoper, en laat hem 30 nokia 1600's bestellen voor 35 euro per stuk ;)

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:38
Jazzper schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:47:

mis ik nog opties?
Je hebt mail, kan kosteloos 8)

[ Voor 4% gewijzigd door thefox154 op 31-05-2007 12:33 ]

• Dmitri
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Opgelost

[ Voor 90% gewijzigd door Dmitri op 31-05-2007 13:43 ]

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47

...less is more

• Spinvis

Spinvis

NICE!

MikeyMan schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:11:
Nou... Ren een halfords in, maak een dealtje met de verkoper, en laat hem 30 nokia 1600's bestellen voor 35 euro per stuk ;)
prepaid toestellen worden veelal onder de inkoopprijs verkocht, om er later dmv beltegoed/belminuten/smsjes er alsnog winst op te kunnen maken. Het is alleen lonend voor een winkel als de telefoons dus ook daadwerkelijk maandelijks worden opgewaardeerd en worden leegebelt... het is dus waarschijnlijk dat je heel erg slecht terecht kan...

• Nijn
Tjah, das pech voor de provider, maar Halfords zal er geen traan om laten. Alleen even checken of er geen max aantal per adres ofzo op zit.

Verwijderd

Vergeet ff niet dat om die '10' of '15' euro daadwerkelijk te kunnen gebruiken, je meestal eerst een antwoordkaart in moet vullen (..of online de mogelijkheid hebt)..

er staat dan meestal maar 5euro direct (bruikbaar) op de kaart

• pelleke
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-11-2024

pelleke

Aut viam inveniam aut faciam

Alcatel != Nokia.

http://tele2.nl/shop/Mobiel/prepay/1600.htm
Nokia 1600, 15 euro beltegoed, kosten: 25 euro.

Ik las iemand die schreef dat je je tele2-prepaid foon in het buitenland alleen als flesopener kan gebruiken. Nou, dat zou dan wel de eerste flesopener zijn waarmee je ook kan bellen! (M.a.w. Tele2 prepaid toestellen kunnen prima bellen/gebeld worden in buitenland.) (EDIT: RTFM). Bovendien hebben ze hun postorderkwaliteiten door de jaren heen ook wel bewezen, gaat gewoon met selektvracht, nog nooit problemen mee gehad.

Ik denk niet dat je ze goedkoper gaat vinden dan deze. (Of je moet bij de domeinen 300 gebruikte mobieltjes kopen in een krat, en dan maar hopen dat ze werken.)

[ Voor 15% gewijzigd door pelleke op 31-05-2007 18:14 ]

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Nijn schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:49:
Tjah, das pech voor de provider, maar Halfords zal er geen traan om laten. Alleen even checken of er geen max aantal per adres ofzo op zit.
Zit wat in...

in de meeste gevallen kunnen er max. 5 per adres worden geregistreerd, prepaid.

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ik heb geen problemen met meerdere toestellen hoor, voor ons zit de omzet in de verkoop... als ze maar geregistreerd worden...

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
thefox154 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:28:
[...]

Je hebt mail, kan kosteloos 8)
Wist je... dat de bedoeling va dit forum het delen van informatie is.

Dus het zou zeer op prijs gesteld worden als je ons ook kan vertellen hoe je dat dan regelt. Ik neem tenminste aan dat het niks illegaals is.

Verwijderd

Alcatel is ZEKER geen Nokia....

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Ik ga morgenochtend knopen doorhakken in ieder geval. De mij gemailde deal is op zich niet verkeerd. Het komt er op neer dat een 1600 is met abootje waar je het bedrag ook weer teruggestort krijgt. Voordeel is dus dat het gratis is en de telefoon in je bezit komt.

nadeel is dat het een simpele telefoon is (overkomelijk maar ja als we er dan toch 31 (dacht 30) aanschaffen kunnen we misschien kijken naar die met iets meer opties zodat we er meer workshops mee kunnen doen. Ander nadeel is dat de workshop begin juni is maar je dus nog een jaar lang de maandelijkse rekening krijgt (en de bulk geld aan het begin) en er mee lastig gevallen wordt. Na dat jaar moet je dan opzeggen en heb je 30 telefoons die niet bruikbaar zijn. Met prepaid kun je langer uitzingen (eeuwig, als je maar om de 6 maanden iets doet). Ja ok, abo kan verlengen maar ja dan lappen we ineens een leuk bedrag per maand aan iets dat we amper gebruiken. Er hoeft in eerste instantie ook niet eens mee gebeld te worden.

Of het nou 1000 of 1300 euro kost maakt niet uit dus als we voor 10 euro meer wel heel makkelijk mooie toestellen krijgen of dat ik vrienden op moet gaan trommelen om allemaal meerdere toestellen te charteren. Het blijft een bedrijf, geen studentikoos gedoe ;)

kortom de opties:

- de nokia 1600 abo deal (t-mobile optimaal) gratis maar haken ogen
- een andere cheap ass abo deal (maar we neigen toch naar prepaid)
- een prepaid tussen de 10-30 euro waarbij nog gekeken wordt naar opties
- anders?

de hoeveelheid beltegoed boeit ook niet.
We hebben liever 5 euro beltegoed en een kekke foon van 25 euro dan 20 euro beltegoed en een basic foon van 10 euro.

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Waarom zou je een fancy telefoon moeten hebben?

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
We gaan een workshop doen met een groot bedrijf. Dit zal plaats vinden in Denemarken. Hierbij geven we de deelnemers een telefoon. Initieel was het idee om ze dan gedurende de dagen berichten te kunnen geven. Dit kunnen aanwijzingen zijn, maar ook hele praktische zaken of andere info.
Hiervoor is elke telefoon geschikt.

Totdat we dachten: Als we ze nou eens aanschaffen ipv huren of lenen. Dan kunnen we ze vaker gebruiken. En toen dachten we, ok misschien kunnen we er wel meer mee doen als ze kleurenscherm hebben en plaatjes kunnen ontvangen. En hee als ze mp3 spelen dan kunnen we nog veel meer crossmedia zaken op de workshop doen. Helemaal met die alcatel telefoon van t-mobile waar je voor 4 tientjes ook nog eens mp3, vga, headset, 512mbsd kaart hebt etc.

Zodoende ;)

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Juist...

Ik zou voor de 1600's gaan... Stuk degelijker...

• Nijn
Jazzper schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:48:
Na dat jaar moet je dan opzeggen en heb je 30 telefoons die niet bruikbaar zijn.
Valt wel mee ;)

Unlock codes opvragen bij T-mobile en er een prepaid kaartje in gooien. Orange prepaid pakketjes zijn vaak al te krijgen voor 4 a 5 euro per stuk in inkoopacties, dus zal een winkelier er iets van 3,50 ofzo voor betalen.

[ Voor 3% gewijzigd door Nijn op 31-05-2007 22:20 ]

• Frunnik
Denk eraan, als je mensen een telefoon in handen douwt met een abo kaartje, dat ze er tot sintjuttemus mee kunnen bellen.
Dat ze het kaartje naar huis nemen.
En buitenland bellen is duur!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

een blokkade op verzoek is snel toegevoegd hoor ;)

• Frunnik
Nog meer werk ;)

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
mwah we hebben het niet over een schoolklas in Amsterdam Bijlmer. We hebben het over een workshop in een gerenommeerd bedrijf met marketing directors. Dat zal wel loslopen gok ik ;)

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:38
cryforhelp schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:47:
[...]

Wist je... dat de bedoeling va dit forum het delen van informatie is.

Dus het zou zeer op prijs gesteld worden als je ons ook kan vertellen hoe je dat dan regelt. Ik neem tenminste aan dat het niks illegaals is.
wist je dat als ik hier mijn oplossinge uitgebreid uit de doeken doe ik
1) Een waarschuwing van een mod krijg, reclame voor een bedrijf, not done
2) Ik niet plat gespamt wil worden door mensen die dit ook wel wat lijkt.

Maar komt er op neer: voordelig abbo + cashback en toestel. 1 jaar abbo. Na 9 maanden opzeggen of verlengen, keuze aan de afnemer. Belminuten moeten uiteraard wel betaald.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
die belminuten zitten toch in het abo? vermits je niet over je bundel heen gaat?

• Arunia
  • Laatst online: 15:56
Als je voor prepaid gaat, kies in iedergeval een provider waarbij het beltegoed onbeperkt geldig is. T-mobile in iedergeval, en ik dacht tegenwoordig Orange ook (maar daar kan ik me in vergissen.

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
In Denemarken? Dan lijkt het me verstandig om op locatie prepaid kaartjes te kopen ivm met belkosten in het buitenland. Dan moet je wel unlocked telefoons hebben. Ik zou op zoek gaan naar een goedkope batch simlock-vrije Nokia 6310i's ofzo. Past ook wat beter bij je doelgroep en zijn ultra-degelijk. Maar dan ben je ws. wel wat meer geld kwijt.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jazzper schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 00:43:
mwah we hebben het niet over een schoolklas in Amsterdam Bijlmer. We hebben het over een workshop in een gerenommeerd bedrijf met marketing directors. Dat zal wel loslopen gok ik ;)
"Assumption is the mother of all fuck ups"

Vergis je niet, sommige mensen kunnen heel 'asociaal' zijn en als er iets mogelijk is er gewoon vrijuit gebruik van maken.

Ik zou ze een verklaring laten tekenen (doen ze voor de cursus ook al denk ik) waarin je nog even het gebruik van de telefoon opneemt. Dit sluit privé gebruik nagenoeg uit en je kan dan eventuele kosten verhalen of sancties koppelen.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
@genoil: goed punt maar het gaat in eerste instantie alleen maar om het ontvangen van SMSjes.

En ja die assumption theorie is ook een goede ;)
Zal er rekening mee houden maar zal in dit geval loslopen. Kan er niet teveel over zeggen.

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:56
Als ik jou was zal gewoon 30 prepaid telefoons aanschaffen nokia 1600 is een goed en simpel werkend toestel net als de 2100.

Als je er iets meer voor kan / mag uitgeven is het misschien een optie om iets simpels te nemen met BT eventueel later nog goedbruikbaar op de zaak.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
nou ja dan blijft het punt dat ik eerder noemde:
liever 20 euro meer betalen en meer opties maar minder beltegoed.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
zo... net de TNT
even afgetikt en nu 31 nokia 1600's uitpakken, sim kaarten, etc etc en opladen. Wat een crime ;)

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Ooo, maak eens een leuk fotootje als ze allemaal in de oplader zitten :D

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:51
Peeetr schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:07:
Ooo, maak eens een leuk fotootje als ze allemaal in de oplader zitten :D
ja idd

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
maak er morgen wel een met mijn camerafoon (mijn eigen ;)).

ziet er grappig uit, net een Primafoon shop hier :)

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:52
Er staat me trouwens vaag iets bij dat het wel mogelijk moet zijn om te voorkomen dat met een telefoon betaalde nummers gebeld kunnen worden en meer van die ongein, dus misschien dat je daar nog iets mee kan proberen om de eventuele kosten binnen de perken te houden. Het staat voor mij gewoon vast dat als je 30 telefoons uitdeeld dat er mensen mee gaan kloten om te zien wat er allemaal mee kan en hoe hard ze jullie kunnen naaien.

edit: VVVV aha, ik dacht dat het abbotjes waren :)

[ Voor 5% gewijzigd door MrAngry op 11-06-2007 17:19 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
er zit a) 5 euro beltegoed op en b) het zijn bekende Design managers etc die we kennen.

Pagina: 1