Voor een project hebben wij op de zaak 30 telefoons nodig met prepaid. Nou heb ik een aantal opties onderzocht en ben benieuwd naar jullie aanvullende meningen.
Het probleem is tweeledig: de telefoons zelf en de simkaartjes. Mensen moeten er sms berichten op kunnen ontvangen.
Optie 1: huren van telefoons
er zijn bedrijven die telefoons verhuren. Dit kost ongeveer 3 euro per dag. We hebben er 30 nodig voor 4 dagen dus tel maar uit. Hierbij komt nog prepaid kaartjes a bv 10 euro ex beltegoed?
Optie 2: kopen goedkope prepaid telefoons al dan niet inclusief beltegoed.
Iets duurder in aanschaf maar dan kunnen we het vaker doen. Zal ongeveer 30 a 40 euro kosten ex beltegoed
Optie 3: losse telefoons regelen
probleem is dat je 30 soorten opladers en modellen hebt...
mis ik nog opties?
Het probleem is tweeledig: de telefoons zelf en de simkaartjes. Mensen moeten er sms berichten op kunnen ontvangen.
Optie 1: huren van telefoons
er zijn bedrijven die telefoons verhuren. Dit kost ongeveer 3 euro per dag. We hebben er 30 nodig voor 4 dagen dus tel maar uit. Hierbij komt nog prepaid kaartjes a bv 10 euro ex beltegoed?
Optie 2: kopen goedkope prepaid telefoons al dan niet inclusief beltegoed.
Iets duurder in aanschaf maar dan kunnen we het vaker doen. Zal ongeveer 30 a 40 euro kosten ex beltegoed
Optie 3: losse telefoons regelen
probleem is dat je 30 soorten opladers en modellen hebt...
mis ik nog opties?
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl