Hmmmmm..... dit is wel een vaag probleem: Als ik Unreal tournament speel op mijn Diamond Monster II op 800*600 (alleen dan) gaat mijn IBM P70 piepen, niet zoals een TV, maar mee als krekels: niet constant... Ik vind het heel vaag en vraag me af wat het kan zijn!! HEEEEEELLLLLP!!!!
Verwijderd
Ik heb hetzelfde gehad bij een Sony monitor. Het leek alsof hij de geest ging geven. Uiteindelijk heb ik hem op een lagere refresh-rate gezet, en toen ging het weg.
Als dat de zachte piepjes zijn zoals Piep piep piep, ben ik bang dat je monitor binnekort overlijd. Ken het probleem van de P72 monitoren. maar die geven dan tevens ook geen beeld meer. Hoop voor je dat het niet hetzelfde is.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Heb ik ook op een DELL trinitron 800*600 op 60 Hz. Dus ik kon gewoon de Hz verhogen, en probleem opgelost !
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Hmmm.... Het is wel toevallig dat dit dus bij allemaal Trinitrons gebeurt...
Maar het is bij mij niet afhankelijk van frequentie: die heb ik bij 640*480 en 800*600 hetzelfde staan voot me Monster II...
Het is ook alleen als ik die monster II gebruik, als ik me 2D kaart gebruik is er niets aan de hand...
Maar het is bij mij niet afhankelijk van frequentie: die heb ik bij 640*480 en 800*600 hetzelfde staan voot me Monster II...
Het is ook alleen als ik die monster II gebruik, als ik me 2D kaart gebruik is er niets aan de hand...