Toon posts:

Welke laptop??

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
We moeten hier op het werk een aantal laptops gaan aanschaffen. En aangezien ik persoonlijk helemaal niks heb met die dingen. Weet iemand misschien welke goed zijn.. wat is aan te raden?

Het is de bedoeling dat er een docking station bij staat zodat ie makkelijk meteen in ons netwerk toe te passen is.

Suggesties?

>:)

Verwijderd

Welke prijs klasse >:) anders de uhm.. Portégé 7220CTe :9 .. maar ik denk dat ze iets te duur zijn. Hier hebben wij de compaq armada's met standaard een dvd speler. Zien er best leuk uit :) en verder nog niet veel problemen gehad. Alleen hebben ze hier standaar een port replicator er bij !? en die dingen zien er niet uit :r

Verwijderd

Topicstarter
Tsja de prijs ben ik nog niet mee bezig.. eerst maar eens kijken wat er op de markt is en wat we nodig hebben.
Ik zal eens gaan kijken naar die compaq armada's. thanxz

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Compaq's willen nog wel eens een probleem met het laadcircuit hebben. Mijn keus zou dus vallen op een Toshiba.

Het is nou eenmaal zo.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:23

winnie

de poes...

Toshiba's zijn goede apparaten, maar wel duur. Compaq's hebben wat nukken, en zou ik niet aanraden. En verder is de keuze een beetje beperkt. IBM is ook wel leuk, maar duur, HP idem dito. Dell en gatway zijn wat slapper/nider stevig. Kortom, kies toshiba, net zoals 3/4 van de andere laptop bezitters.

Verwijderd

eerst maar eens kijken wat er op de markt is en wat we nodig hebben.
Erg belangrijk is ook wie het nodig heeft. Bij het bedrijf waar ik werk lijkt het wel of iedere miep een laptop heeft. Met dan geen clue hoe een pc werkt. Dan weet je al hoever het is :)
Compaq's willen nog wel eens een probleem met het laadcircuit hebben. Mijn keus zou dus vallen op een Toshiba.
Bij ons zijn er nog niet erg veel problemen. We hebben ze dan ook nog maar pas. De toshiba's hadden hier nogal veel problemen met ie4 en sap. Het ging dan om de satalites en cdt!?. De tecra 8000 waren niet zo'n probleem zover ik dat weet.

Verwijderd

Topicstarter
Tsja ik zit nu toch aan een tecra of portege te denken. Maaruh... duur! man wat houden ze die prijzen hoog... ik kan met niet voorstellen dat het hier om uit de hand gelopen produktie kosten gaat hoor...
Voor een laptop met docking station kan je ondertussen wel 3 gewone systemen kopen :(

• Xenomes
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 11:14
Er is maar een goed merk ..... TopLine !!!!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:10

McMiGHtY

- burp -

Ik werk hier momenteel zelf met een Compaq E500, en dat werkt best wel lekker. Op het werk hebben ze Dells en die schijnen ook wel goed te zijn, ze worden bij ons overal voor ingezet

Verwijderd

Topicstarter
Topline?? klinkt crappy en goedkoop (no offence!)

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
Ik heb van mijn baas een Dell Latitude, en die bevalt prima. Weleswaar geen dvd, maar dat heeft een "werk" laptop toch niet nodig :)

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 21:48
ik heb zelf een TopLine Insignis pro 8500

is erg goed.. en niet erg duur..... check http://www.topline.nl (is nederlands produkt)

zit 1 jaar on-site garantie op en ik heb er nu 4 doorverkocht en daar ook geen enkel probleem mee gehad... iedereen is ZEER tevreden erover..

ik heb zelf 2 maanden zitten onderzoeken welk merk/type ik wilde hebben... dit was (globaal) het resultaat

-compaq => veel te duur en mogelijk problemen met WIN2K draaien

-Toshiba => te duur en IRRITANTE muis-aanwijzer... (ik wil een touchpad geen Clitoris)

-DELL/HP => goeie laptops, maar nogsteeds wat te duur

-Merkloze dingen van verschillende compu-zaken => vooraf geen idee van de kwaliteit en de support, dus durfde ik dat niet

-Topline => erg goedkoop voor wat je er allemaal voor krijgt, nederlands bedrijf, on-site garantie, mooi strak modelletje (die insignis dan)

natuurlijk gaat deze vergelijking wel erg krom, maar zo keek ik er tegenaan.. het enige nadeeltje van die topline is dat het toetsenbord een beetje 'vaag' aanvoelt.. iig niet zoals mijn keyboard van mijn normale pc's....

Have a wheelie good weekend!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:23

winnie

de poes...

Ik heb zelf ook een topline. En ben er tevreden over. Maar duurzaam zijn die dingen niet. Bij ons is een topline standaard als laptop voor pc-privé, en voorgaande jaren zijn er behoorlijk wat gesneuveld. Je moet toch best wel voorzichtig met die dingen zijn. En het toetsenbord is inderdaad wat crappy. Maar ja, goedkoop hè.
Topline is volgens mij in zoverre nederlands, dat ze hoogstens in nederland geassembleerd worden.
Overigens krijg ik tot nu toe geen win2k op mijn opline geïnstalleerd. Dat kan met het APM in de bios te maken hebben, wat ik de volgende keer ook uit zet bij de install.

Verwijderd

Ik heb Sony nog niet langs zien komen. Qua uiterlijk hele mooie machientjes.

En ook niet duur. een AMD-800, 128MB, DVD, 10/100 LAN, Modem en 14.1 TFT heb je al voor 3500,- incl BTW.

Maar ja, kunnen ze net zo goed laptops maken als audio/video?????

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:37

Petuhr

FreeBSD

Kies GEEN TopLine :r :r :r

Die van mij was binnen een half jaar stuk...

En die van een vriend van me is al 4!! keer teruggeweest,
en is nu WEER stuk!!!

Ga voor een Dell

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op dinsdag 18 december 2001 12:57 schreef MarcusAurelius het volgende:
Ik heb Sony nog niet langs zien komen. Qua uiterlijk hele mooie machientjes.

En ook niet duur. een AMD-800, 128MB, DVD, 10/100 LAN, Modem en 14.1 TFT heb je al voor 3500,- incl BTW.

Maar ja, kunnen ze net zo goed laptops maken als audio/video?????
That would be a yes, perfect ding die Vaio die ik heb.

Maarre wat dacht de topicstarter van Jewel notebooks, deze zijn goedkoop, goede kwaliteit en volledig zelf samen te stellen.

www.jewelnotebooks.nl

Verwijderd

Ik zou voor Dell gaan (InsPIRION), goede prijs - kwaliteits verhouding.

En goed ervaringen mee....B-)
Pagina: 1