Airport Extreme - usb hub - 2 x 500gb

Pagina: 1
Acties:

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
omdat de hd van mijn macbook volloopt wil ik een netwerk hd aan mijn netwerk toevoegen. momenteel heb ik een linksys router achter mijn orange box hangen voor mijn wifi. dhcp gaat via de orange box.

mijn voorkeur ging uit naar de my book world edition van wd met netwerk toegang (500gb of 1tb) maar deze zijn nauwelijks leverbaar.

nu wil ik een airport extreme aanschaffen ter vervanging van de linksys en hierop via een usb hub 2 externe 500gb's aansluiten.

heeft iemand ervaring met de airport extreme en het aansluiten van externe hd's?

het is uiteindelijk de bedoeling om hier o.a. mijn iTunes library op te zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door Ermo op 30-05-2007 11:13 ]

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Het is echt dood eenvoudig. Als je je hdd aan je Airport hangt dan krijg je deze meteen te zien op je bureaublad.

In iTunes kan je instellen dat de muziek van de externe hdd moet worden gehaald.

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
LoeiOrdinair schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:52:
Het is echt dood eenvoudig. Als je je hdd aan je Airport hangt dan krijg je deze meteen te zien op je bureaublad.

In iTunes kan je instellen dat de muziek van de externe hdd moet worden gehaald.
is er nog een maximum aan GB's of aantal HD's dat ik via een usb hub aan de airport kan hangen?

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Ik heb geen idee, maar gebruik je je macbook alleen thuis?
Want anders heb je straks een probleem als je ergens anders iTunes opstart.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
Anti-XP schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:59:
Ik heb geen idee, maar gebruik je je macbook alleen thuis?
Want anders heb je straks een probleem als je ergens anders iTunes opstart.
ja, ik gebruik hem alleen thuis en ik snap dat ik dan ergens anders eventueel mijn mp3's niet ter beschikking heb. Ik kan hem wel verwijzen naar een kleinere database die ik lokaal op de macbook heb staan. het gaat erom dat mijn "grote" collectie langzaam maar zeker niet meer op de 60gb van mijn macbook past...en dan wil ik de iTunes library op het netwerk hebben. Daarom dacht ik eerst aan de wd world edition 500gb maar misschien is dit ook een goede gelegenheid om met de airport extreme aan de gang te gaan. vandaar de vraag aiport extreme / usb hub / 2 x 500gb