Tooltje om meerdere apps aan te spreken en laten runnen.

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:18
Wist zo 1 2 3 geen geschikt topic title, dus als iemand betere weet , be my guest to change ;)

Ik zat met het volgende, heb verschillende kleine tooltjes en wat algemeen bekende software en deze wil ik proberen aan te sturen met 1 applicatie.

Het heeft de zelfde gedachte gang als HitmanPro welke ook een soort van focus hanteert om apps van derde uit te voeren.

Nu was mij vraag hoe moeilijk of simpel is dit om zelf te maken?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2004 @ 09:45:
Hitman Pro is met AutoIt gebouwd. Hitman Pro valt je dus iets lastig als je met Windows bezig bent en Hitman Pro actief is, zoals in SpywareBlaster. Hitman Pro neemt de controle van de externe programma's over zodra hun schermen actief worden en wachten op input.
Dus kijk eens naar AutoIT :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• bigbeng
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
Dat hangt van een aantal zaken af.

1) Hoe goed jij kan programmeren :)
2) Hoe goed jij de tools kent (op technisch vlak), zodat je foutmeldingen en reports op een zinvolle manier kan presenteren aan de gebruiker.
3) Wat jij moeilijk noemt. Als je met de mik-en-klik methode aan de gang wilt zou het wel eens iets moeilijker kunnen zijn dan je denkt.
4) Hoe goed je de integratie tussen de diverse tools wilt maken. Gaat het alleen maar om een soort dashboard waarmee je executables start, dan kan het vrij eenvoudig. Als je de normale gebruikersinterface van de diverse tools verborgen houden, zodat het lijkt alsof jouw tool alles doet, dan wordt het al weer aanzienlijk ingewikkelder.

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:44
5) Besturingssysteem ?

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:11
Autohotkey kan ook nog.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:18
bigbeng schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:36:
Dat hangt van een aantal zaken af.

1) Hoe goed jij kan programmeren :)
2) Hoe goed jij de tools kent (op technisch vlak), zodat je foutmeldingen en reports op een zinvolle manier kan presenteren aan de gebruiker.
3) Wat jij moeilijk noemt. Als je met de mik-en-klik methode aan de gang wilt zou het wel eens iets moeilijker kunnen zijn dan je denkt.
4) Hoe goed je de integratie tussen de diverse tools wilt maken. Gaat het alleen maar om een soort dashboard waarmee je executables start, dan kan het vrij eenvoudig. Als je de normale gebruikersinterface van de diverse tools verborgen houden, zodat het lijkt alsof jouw tool alles doet, dan wordt het al weer aanzienlijk ingewikkelder.
Het is meer als een soort van leer traject, sommige zaken zou ik vergemakkijkt willen zien en wilde me eens in het fenomeen wat hitmanpro gebruikt verdiepen.

Programmeer ervaring is er wel maar als ik het zo aan hoor kan ik beter van idee afstappen.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:32

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

In dat geval kan ik er niet echt een programmeer onderdeel meer uithalen en hoort het topic dus niet in programming thuis helaas.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.