Toon posts:

Mail scannen op de POP-server?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd ontvang ik virussen via de mail. Mijn virusscanner ondekt deze en vervolgens geen probleem.

Nou wil het geval dat ze soms met honderden tegelijk binnenkomen en ook dat is geen probleem; mijn virusscanner herkent ze en ik kan ze verwijderen. Zoals je begrijpt is dat een ongelooflijk takkewerkje (100+ X op delete drukken).

Kent er iemand een programma waarmee ik mijn mail kan scanner op de POP-server van Chello?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik denk dat dat moeilijk gaat worden... als al die mailtjes van hetzelfde adres komen, zou je misschien een anti-mailbomb progje kunnen gebruiken, zoals Haktek. Zoek maar ff :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Ctrl-A en dan delete wil ook wel lukken, scheelt hoop tijd :+

Verwijderd

Topicstarter
D'r zitten helaas ook mailtjes tussen die me wel interesseren. Daarnaast wil macafee eerst aan de beurt zijn en moeten dus eerst de virussen onschadelijk (lees: verwijderd) worden.

Verwijderd

Op woensdag 07 februari 2001 21:54 schreef J00st het volgende:
D'r zitten helaas ook mailtjes tussen die me wel interesseren. Daarnaast wil macafee eerst aan de beurt zijn en moeten dus eerst de virussen onschadelijk (lees: verwijderd) worden.
Op datum sorteren en met shift de hele lijst selecteren!

Verwijderd

Topicstarter
Ik waardeer de gedachtes enorm;), maar ik moet ze dan dus nog steeds en eerst stuk voor stuk 'onschadelijk' maken met macafee, alvorens ze in eudora te kunnen verwijderen.

Dat is daarnaast eigenlijk ook niet zozeer het probleem, want macafee kan ik ook op auto. zetten, zodat ie het zelf doet.

Wat ik echter wil weten is of het mogelijk is die meeltjes al op de pop-server te scannen en eventueel te verwijderen zonder dat ik ze eerst moet downloaden? Ik wil die troep namelijk niet op mijn computer!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 07:16

GeeBee

Oddball

Als je provider webmail ondersteund, kun je meestal eerst kijken welke beriggies er staan voordat ze daadwerkelijk geopend moeten worden. Met vinkjes kun je dan meestal wel aangeven welke gewist meoten worden.

Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ

Pagina: 1