tweaker gezocht omgeving Schiedam

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• cryppy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02-2025
Tweakers,

Ik heb de afgelopen tijd tweedehands allerlei componenten bij elkaar gesprokkeld.

Nu heb ik alles compleet en heb ik geprobeerd of het systeem werkt. Niet dus.

Nu is de vraag om uit te zoeken aan welk component het ligt om iemand te vinden die mij wil helpen om de oorzaak te vinden.

Wie woont er in de buurt van Schiedam en is bereid om mee te helpen.

Het gaat om AM2 hardware. Dus een AM2 moederbord (asus m2n DH), AM2 processor (amd x64).

Groeten,
Michiel

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 12:18

TrailBlazer

Karnemelk FTW

begin eerst eens te vertellen wat hij niet doet. Dit schiet namelijk niet op zo. Hangen in het bios piepjes geen piepjes. fans wel of niet opspinnen

Verwijderd

Dit is totaal niet de bedoeling van Tweakers/GoT... Maak je topic compleet zoals TrailBlazer al heeft gezegd; maak een compleet lijstje van de onderdelen en post vervolgens wat er wel/niet doet.. Voor hetzelfde geval heb je de stekker neit in het stopcontact zitten, etc

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 09:10
Hier is volgens mij Vraag en Aanbod voor?

• Artje
  • Laatst online: 22-05 09:10
Schandaling ook. Je bent al sinds 2002 geregistreerd maar dit is pas je eerste bericht?

• dion_b
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT is er voor mensen met bovengemiddelde interesse in computerzaken die *zelf* zich willen verdiepen in het een en ander. Bovendien is GoT bedoeld als kennisbank, waarvoor het vereist is dat discussie on-forum en niet pakweg IRL in Schiedam plaatsvindt.

Om beide redenen gaat dit topic nergens heen - behalve op slot. Contactadvertenties doen we hier niet aan.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.