Toon posts:

[TV-out] Resolutie probleem met Panasonic TV

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem als ik mijn computer op mijn tv aansluit in Windows XP.
Ik heb een geforce 8800 gtx (driver 158.22) die zit via een div naar hdmi in de hdmi op de tv aangesloten. Het is een Panasonic tx-32lm70 tv.

Nou is mijn probleem dat als ik hem aansluit op de video kaart. Dat als ik de resolutie wil aanpassen
hoger dan 800*600 hij het beeld groter maakt en ik niet meer alles zie en als ik hem dan nog groter maak dan krijg ik nog minder te zien. Dus wat je ziet wat word steeds kleiner maar alles op het beeld word wel steeds groter. Dit is de maximum resolutie die de tv aan kan 1366x768 maar daar kan ik hem ook niet op instellen. Weet iemand hoe ik dit kan op lossen.

Weet iemand mischien ook hoe je in het service menu van de tv kan komen?

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:16
als je geen 1366x768 kan instellen
probeer dan met het programma powerstrip een custom resolutie van 1280x768 en 1366x768
te maken. (dat is wel even zoeken)

en anders kijk ook even hier , staat namelijk ook veel info

[ Voor 29% gewijzigd door oddish2211 op 30-05-2007 06:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar weet niemand hoe ik dat op kan lossen

Dat als ik de resolutie wil aanpassen hoger dan 800*600 hij het beeld groter maakt en ik niet meer alles zie en als ik hem dan nog groter maak dan krijg ik nog minder te zien. Dus wat je ziet word steeds kleiner maar alles op het beeld word wel steeds groter. als ik met de muis heen en weer ga over het scherm krijg ik de delen te zien die weg vallen als ik de resolutie hoger instel dan 800*600.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Heb je de tips van oddish2211 geprobeerd? Dat is niet uit je tweede post op te maken. Als je niets doet met wat anderen je aanraaden heeft een topic op GoT weinig zin...

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:41:
Heb je de tips van oddish2211 geprobeerd? Dat is niet uit je tweede post op te maken. Als je niets doet met wat anderen je aanraaden heeft een topic op GoT weinig zin...
Ik heb het probeerd maar ik krijg nu wel de resolutie op 1366x768. Maar ik hou het zelfde probleem dat als ik hoger ga dan 800*600 dat alles wat het groter wordt buiten het scherm valt. Hij vult het beeld zeg maar niet over de hele tv. Mischien moet ik het anders instellen in het control pannel van nvidia maar ik heb daar in al van alles geprobeerd maar niks hielp.