Sinds een paar dagen heb ik eindelijk mijn pc ook ge-update naar XP SP2. Dat had ik beter niet kunnen doen want nu heb ik elke keer gezeik als ik een USB apparaat op mijn pc aansluit.
Een aantal voorbeelden:
- Mijn MDA Vario wordt niet meer herkend door ActiveSync
- Mijn TI 84+ wordt niet meer herkend en ik kan er dus niks meer op zetten
- Een SD kaart in de cardreader doen, je raadt het al, wordt ook niet meer herkend.
Een aantal oplossingen die ik zelf heb geprobeerd:
- Windows updaten
- Drivers updaten
- ActiveSync, TI Connect, Cardreader opnieuw installeren
- Verschillende USB poorten geprobeerd
- Drivers verwijderd zodat ie ze weer opnieuw moest installeren
- Gescand op virussen/spyware/trojans etc
- Op Google/Got veelvuldig gezocht naar eventuele oplossingen.
etc etc ik heb echt alles geprobeerd waar ik maar op kon komen.
Normaal was dit voldoende om een probleem met de PC op te lossen. Maar dit is echt een hardnekkig probleem waar ik echt gek van wordt.
Mijn draadloze muis/toetsenbord worden trouwens wel herkend. Dus de USB poorten doen het wel.
Ook staan de verschillende USB poorten bij Appartenbeheer. En daarnaast is het zo dat er staat dat de drivers correct werken.
Specs: http://www.medion.de/company/press/?cb_20030024.html
Ik heb via de Medion site gezocht naar alle nieuwe drivers. Deze heb ik gedownload en geinstalleerd.
Windows Update werkt daarnaast niet echt goed meer. Ik heb her en der wat geprobeerd en ik heb 'm zover dat ie wel een flink aantal updates heeft geinstalleerd.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Een aantal voorbeelden:
- Mijn MDA Vario wordt niet meer herkend door ActiveSync
- Mijn TI 84+ wordt niet meer herkend en ik kan er dus niks meer op zetten
- Een SD kaart in de cardreader doen, je raadt het al, wordt ook niet meer herkend.
Een aantal oplossingen die ik zelf heb geprobeerd:
- Windows updaten
- Drivers updaten
- ActiveSync, TI Connect, Cardreader opnieuw installeren
- Verschillende USB poorten geprobeerd
- Drivers verwijderd zodat ie ze weer opnieuw moest installeren
- Gescand op virussen/spyware/trojans etc
- Op Google/Got veelvuldig gezocht naar eventuele oplossingen.
etc etc ik heb echt alles geprobeerd waar ik maar op kon komen.
Normaal was dit voldoende om een probleem met de PC op te lossen. Maar dit is echt een hardnekkig probleem waar ik echt gek van wordt.
Mijn draadloze muis/toetsenbord worden trouwens wel herkend. Dus de USB poorten doen het wel.
Ook staan de verschillende USB poorten bij Appartenbeheer. En daarnaast is het zo dat er staat dat de drivers correct werken.
Specs: http://www.medion.de/company/press/?cb_20030024.html
Ik heb via de Medion site gezocht naar alle nieuwe drivers. Deze heb ik gedownload en geinstalleerd.
Windows Update werkt daarnaast niet echt goed meer. Ik heb her en der wat geprobeerd en ik heb 'm zover dat ie wel een flink aantal updates heeft geinstalleerd.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::