Toon posts:

Nieuwe modem/router adsl2+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnekort een nieuwe router halen omdat deze router die ik nu heb redelijk oud begint te worden en ik ook wel wat sneller draadloos internet wil. Ik wil dan graag zo een router en modem in elkaar. Dit is zover ik weet een ADSL2+ router en dan zou ik annex B moeten hebben omdat we adsl isdn hebben ??

Kunnen jullie me helpen een goede router aan te wijzen van
de alternate site. Mijn probleem is namelijk dat er bij sommige annex A, B staat maar niet dat het ADSL2+ is.....

Bedankt voor het helpen

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

ADSL1 of 2 heeft te maken met de internetsnelheid. Als je thuis 8mbit hebt bijvoorbeeld heb je niks aan een ADSL2 router. Als het alleen over directe verbinding binnen LAN gaat dan moet je gewoon kijken naar een 802.11g 54mbit of mimo of 802.11n voor snel draadloos internet.

Maar zolang je zo weinig info geeft is het gissen.

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
De draadloze internet snelheid bedoel ik daarmee ja....
Het leek me alleen handig om dan een ADLS2 router te nemen...
Wat voor info heb je nog meer nodig dan??...

• Peter_italia
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
Of je misschien veeleisend bent of dat je misschien veel download via torrents.

Verwijderd

Topicstarter
ik download zo nu en dan wel een film maar dat doe ik dan meestal wel met netwerk kabel.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Tsja, je kunt elke draadloze router aan je normale router hangen en als je perse een nieuwe modem/router combinatie wilt zul je zelf moeten zoeken. Bijna elk merk heeft modem+wireless routers. (Linksys, speedtouch (thomson), etc)

ADSL1 of 2 heeft er in principe niks mee te maken, behalve als je sneller internet gaat nemen.
Maar wat wil je nu gaan doen met wireless? Veel bestanden kopieren van pc naar pc, gewoon internetten, downloaden (doe je dus met utpkabel), enz?

Als je alleen maar af en toe wilt internetten is elke 54mbit versie (802.11g) snel genoeg.

[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 29-05-2007 23:51 ]

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat zou ik kunnen doen maar het leek mij handiger om een router/modem te nemen want dan is het ook geen gepiel met poorten forwarden als je twee routers achter elkaar pompt.
Pagina: 1