Toon posts:

[Vista] Bluetooth kwijt op Dell Inspirion

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Potverdrie,

Schitterende laptop, 1 week oud, is mijn bluetooth kwijt. Hij heeft het gedaa, maar als ik nu een verbinding probeer te leggen vanaf mijn laptop met mijn telefoon zegt ie dat het niet lukt. Als ik dan bij de bluetoothinstellingen kijk en in ieder geval mijn laptop zichtbaar maak, zegt vista:
Er is een fout opgetreden tijdens het opslaan van de instellingen, het bluetooth apparaat is mogelijk niet aangesloten.
Als ik bij apparaatbeheer zit, zie ik ook geen bluetooth-adapter zitten.

Iemand misschien een idee wat het kan zijn, of is dit een enkeltje garantie?

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Ik weet niet welk type Dell Inspiron je hebt, maar wellicht hebben meer gebruikers dit, en kun je eens kijken op de forums bij Dell.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Verwijderd

Topicstarter
MediJack schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:36:
Ik weet niet welk type Dell Inspiron je hebt, maar wellicht hebben meer gebruikers dit, en kun je eens kijken op de forums bij Dell.
Niets gevonden... (Google: Dell (inspiron) Bluetooth)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Zit er geen hardware schakelaar op, om BT aan/uit te zetten?
Bij bijv. WLAN wordt in tegenstelling tot wat veel mensen denken enkel de antenne uitgeschakeld (in de meeste gevallen in ieder geval wel), waardoor de kaart gezien blijft.
BT wordt naar mijn weten in zijn geheel uitgeschakeld, wellicht dat er daarom dus ook niets te zien is in het apparaatbeheer. Mocht het geen schuifje/schakelaar zijn, is de kans nog aanwezig dat het een sneltoets (FN+?) is...

Verwijderd

Topicstarter
Brede P schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:39:
Zit er geen hardware schakelaar op, om BT aan/uit te zetten?
Bij bijv. WLAN wordt in tegenstelling tot wat veel mensen denken enkel de antenne uitgeschakeld (in de meeste gevallen in ieder geval wel), waardoor de kaart gezien blijft.
BT wordt naar mijn weten in zijn geheel uitgeschakeld, wellicht dat er daarom dus ook niets te zien is in het apparaatbeheer. Mocht het geen schuifje/schakelaar zijn, is de kans nog aanwezig dat het een sneltoets (FN+?) is...
Ja, daar dacht ik ook al aan. Met het wifi heb ik de eerste dag ruzie gehad, en dat was dan FN+F2
Verder niets kunnen vinden van een schuifje, knopje of mentale aanzetkracht...
Ook op de dell site zelf staat niets.

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

in je bios kun je aangeven of de optie F2+fn toets wifi, bt of beide aan/uitschakelt. wellicht optie ?

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

• technivorm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09-2025
Ik heb precies hetzelfde probleem met m'n nieuwe Dell Inspiron 9400.
Als ik op FN+F2 druk, gaat apparaatbeheer wel refresh-en.. Er gebeurt dus blijkbaar wel iets, maar hij vindt nog steeds geen bluetooth adapter. Ook het blauwe lampje gaat niet branden, terwijl hij het toch echt gedaan heeft :(
Opnieuw de driver installeren werkt ook niet, want dan vraagt ie halverwege om Bluetooth aan te zetten met FN+F5.. duh, dat werkt dus niet!
Ook inloggen als Administrator helpt niet.

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

duidelijk geval van support. die proberen eerst via telefoon, anders komen ze gewoon langs

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Pagina: 1