Verwijderd
Duh, kan met heel veel video-edit programma's
Bij me cameratje zat dacht ik iets van Ulead media studio pro, dacht dat het daarmee wel kon....
Bij me cameratje zat dacht ik iets van Ulead media studio pro, dacht dat het daarmee wel kon....
Jezus, druk die Caps-Lock nog een keer in zeg.
Word helemaal doof hiero
Word helemaal doof hiero
zijn er zat voor:
Ik dacht dat het in virtual dub ook kon.
hier leuk linkje:
www.digital-digest.com/dvd/downloads/encoding.html
Ik dacht dat het in virtual dub ook kon.
hier leuk linkje:
www.digital-digest.com/dvd/downloads/encoding.html
leuke icoon, wie is het?HlpDsK
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Alessandra AmbrosioOp donderdag 08 februari 2001 15:44 schreef Bass64 het volgende:
[..]
leuke icoon, wie is het?

Lekkah!
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Gebruik Virtual Dub, 0pen je 1e avi, kies append en selecteer je 2e avi, kies bij video direct stream copy en vervolgens save avi.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Tering hlpdsk, wat een onzettend lekker ding:9~
Niet op voorraad.
adobe premiere....
ideaal
alleen beetje prijzig maar ok je kunt er ook lekker veel mee.
ideaal
alleen beetje prijzig maar ok je kunt er ook lekker veel mee.
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Verwijderd
Ze kijkt scheel, heeft kleine tieten en een piericing door haar buik....wat lul je nou man..Op vrijdag 09 februari 2001 15:44 schreef edward2 het volgende:
Verwijderd
Ja idd een beetje gehandicapt smoeltje..Op vrijdag 09 februari 2001 15:54 schreef 100xnixxan het volgende:
[..]
Ze kijkt scheel, heeft kleine tieten en een piericing door haar buik....wat lul je nou man..
Hé een normaal mens zit op z'n werk hoor, waar dacht je dan dat al die computershit van betaald wordt;)Op vrijdag 09 februari 2001 15:48 schreef leroy-b het volgende:
gvd edward check ur mail
E.L.Schrijver@DZH.RWS.minvenw.nl
Kan je ook naar mailen, maar over een half uur ben ik pleite en zit ik in de auto, weekend, party:)
Niet op voorraad.
Zo zo een bijdehandje;Op vrijdag 09 februari 2001 15:54 schreef 100xnixxan het volgende:
[..]
Ze kijkt scheel, heeft kleine tieten en een piericing door haar buik....wat lul je nou man..
ten 1e hou ik niet van grote tieten, doet me meer aan melkkoeien denken en van die betonvlechtsters uit de voormalige DDR;
Ten 2e komt het goed van pas als ze scheel is, dan kan ze meer dan 1 ding tegelijk;)
Maar je nick verklaart alles.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Het was je ook al opgevallen?Op vrijdag 09 februari 2001 15:44 schreef edward2 het volgende:
Pagina: 1