Toon posts:

[Office 2007 Beta] Verwijderen gaat niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte heren,

Ik had overlaatst de beta-editie van Office 2007 geïnstalleerd, nou allemaal goed en wel.
En nu heb ik de officiële versie van Office 2007 gekocht, maar hij wilt niet installeren omdat de beta-editie nog geïnstalleerd is. Nu zou je denken 'verwijder de beta dan ?'...
Dacht ik ook, als ik via programma's (Vista) de beta-editie wil verwijderen, krijg ik de foutmelding 'Taal van product wordt niet ondersteund door het systeem.' ? :/
En nu wilt Office helemaal niets meer doen, Word/Excel/... wilt helemaal niet meer opstarten. :(
Heb zelf al op het internet&GoT gezocht, maar niets gevonden. :(
Iemand enig idee ? :?

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:37
configuratiescherm -> software -> daar verwijderen?
Geef aub de preciese foutmelding (code, beschrijving)

Specs

Verwijderd

Topicstarter
asfaloth_arwen schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:51:
configuratiescherm -> software -> daar verwijderen?
Geef aub de preciese foutmelding (code, beschrijving)
Ik gebruik Vista Home Premium.
Configuratiescherm -> Programma's -> Programma's en onderdelen
Afbeeldingslocatie: http://xs215.xs.to/xs215/07222/foutmeldingoffice.jpg.xs.jpg

Dus geen code of dergelijk.

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:50
Verwijderen met handige tooltjes kan ook. Onder Vista werkt JV16 PowerTools erg goed, tenminste, bij mij werkte het pas ook, toen ik de Sims Deluxe :X wilde verwijderen. Hiermee moet je het uit het register halen, en daarna de bestanden handmatig verwijderen.

[ Voor 14% gewijzigd door Jakkus op 29-05-2007 19:08 ]

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Verwijderd

Topicstarter
Jakkus schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:07:
Verwijderen met handige tooltjes kan ook. Onder Vista werkt JV16 PowerTools erg goed, tenminste, bij mij werkte het pas ook, toen ik de Sims Deluxe :X wilde verwijderen. Hiermee moet je het uit het register halen, en daarna de bestanden handmatig verwijderen.
Hmm, lijkt wel een handig tooltje. Kan alleen de map Office12 niet verwijderen ? :?