Ik heb sinds kort BF2142 opnieuw geinstalleerd na het een tijdje niet gespeeld te hebben.
Echter heb ik nu voortdurend een soort van lag in het spel. zelfs op 800x600 alles op low.
Als ik snel naar een kant op kijk of spring/ ren dan gaat ie dus elke keer een frame terug, alsof die even blijft hangen. Wat je dus normaal weleens hebt met normale Lag.
Alleen het probleem zit hem niet in mijn internet verbinding of de server, ik heb namelijk meerdere servers geprobeerd en overal is mijn ping zeer rendabel (10ms / 80ms ).
Als ik lokaal het spel speel (op eigen pc) dan werkt het perfect ! zelfs op de allerhoogste res + high instellingen.
systeem : Ati radeon X1950 pro
6300 core 2 duo intel
2x 1024 mb ddr2 kingston
Win XP sp2 2002
ik heb geprobeerd - ATI drivers opnieuw installeren
- Spel opnieuw geinstalleerd
- anti virus scans gedaan/ spyware scans etc..
- Punkbuster geupdate en opnieuw geinstalleerd.
- mn packetloss is +- 1% dus dat is het ook niet.
- VOIP staat uit in het geluid menu
- om 1 core van mn cpu uit te zetten.
Op tweakers of andere sites kom ik nergens een soortgelijk probleem waarbij ze de juiste oplossing gevonden hebben.
Ik hoop dat iemand een idee heeft !
Het laatste wat ik kan doen is formatteren en win opnieuw erop! dat is wat ik normaal gesproken in dit soort situaties doe, maar ik wil nu weleens een goede oplossing voor een probleem hebben dan het op die manier op te lossen.
Alvast reuze bedankt !
Echter heb ik nu voortdurend een soort van lag in het spel. zelfs op 800x600 alles op low.
Als ik snel naar een kant op kijk of spring/ ren dan gaat ie dus elke keer een frame terug, alsof die even blijft hangen. Wat je dus normaal weleens hebt met normale Lag.
Alleen het probleem zit hem niet in mijn internet verbinding of de server, ik heb namelijk meerdere servers geprobeerd en overal is mijn ping zeer rendabel (10ms / 80ms ).
Als ik lokaal het spel speel (op eigen pc) dan werkt het perfect ! zelfs op de allerhoogste res + high instellingen.
systeem : Ati radeon X1950 pro
6300 core 2 duo intel
2x 1024 mb ddr2 kingston
Win XP sp2 2002
ik heb geprobeerd - ATI drivers opnieuw installeren
- Spel opnieuw geinstalleerd
- anti virus scans gedaan/ spyware scans etc..
- Punkbuster geupdate en opnieuw geinstalleerd.
- mn packetloss is +- 1% dus dat is het ook niet.
- VOIP staat uit in het geluid menu
- om 1 core van mn cpu uit te zetten.
Op tweakers of andere sites kom ik nergens een soortgelijk probleem waarbij ze de juiste oplossing gevonden hebben.
Ik hoop dat iemand een idee heeft !
Het laatste wat ik kan doen is formatteren en win opnieuw erop! dat is wat ik normaal gesproken in dit soort situaties doe, maar ik wil nu weleens een goede oplossing voor een probleem hebben dan het op die manier op te lossen.
Alvast reuze bedankt !