Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Siemens A50 unlocken (GEEN WAREZ!)

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-11 23:55
Hallo,

Allereerst, A.U.B. geen warez plaatsen! Het gaat hier om een officiele unlock van de provider Vodafone!

Ik heb dus een unlock aangevraagd, al een paar jaar geleden, voor een Siemens A50. Deze wou ik nu unlocken ivm overstap naar een andere provider.
In de brief staat als instructie:
  1. Haal de simkaart uit het toestel
  2. Zet het toestel aan
  3. Toets in: *#0000*unlock-code#
  4. Toestel geeft aan dat de netwerk-lock is verwijderd
  5. Het toestel is nu lock-vrij
Dat in toetsen lukt mij dus, :P maar ik kan het nergens bevestigen! Ik zie de code op het display staan maar verder niets!
Iemand een idee???

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Verwijderd

moet je na het invoeren van die code niet op ok / groen telefoontje klikken?

Als je andere diensten aanvraagt via *#... dan moet je dat toch ook eerst naar je netwerk sturen?

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ondanks dat in de brief wordt gemeld dat je dit zonder de sim moet doen, moet je dit juist MET de sim-kaart doen.

Dus: sim in telefoon, opstarten, en in het hoofdscherm kun je de procedure invoeren.
Anders kun je ook even KlantenService bellen, daar staat ook een nummer van op de brief.

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:24
Simkaart van de nieuwe provider, wel te verstaan

Sometimes you need to plan for coincidence

• Henkie-Jan
Oké, heb het al een keer geprobeerd zo. Maar begin nu aan mij zelf een beetje te twijfelen. Ik probeer het even op de nieuwe manier. Anders toch ff bellen. Al stond er in de brief "gelieve te reageren binnen 30 dagen na dagtekening." 8)7 Brief heb ik in 2004 ontvangen, maar toen niet geunlockt. Beetje dom, maar goed.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 22:43
Henkie-Jan schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:20:
Oké, heb het al een keer geprobeerd zo. Maar begin nu aan mij zelf een beetje te twijfelen. Ik probeer het even op de nieuwe manier. Anders toch ff bellen. Al stond er in de brief "gelieve te reageren binnen 30 dagen na dagtekening." 8)7 Brief heb ik in 2004 ontvangen, maar toen niet geunlockt. Beetje dom, maar goed.
gooi er een simkaart van een andere provider in, dan krijg je een melding om je code in te voeren. Doe dit en voila je bent klaar.

• Henkie-Jan
Ik ehb een 7 cijferige code ontvangen. Als ik een cijfer extra intype dan pakt hij hem wel.... Het zou daar dus ergens in zitten. Zijn het normaal altijd 8 cijferige codes?

Verwijderd

gewoon opnieuw aanvragen, is gratis. Wel vermelden dat je vorige code niet goed is omdat hij maar 7 cijfers is.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 17:58 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dat lijkt mij ook zo handig, gewoon even contact opnemen met de klantenservice. Succes :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.