Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nokia N70] Kan geen connectie maken met PC

Pagina: 1
Acties:
  • 361 views sinds 30-01-2008

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-11 19:58
Ik kan met mijn Nokia N70 geen connectie maken naar m'n PC via de bijgeleverde USB kabel. Een half jaar geleden ofzo lukte dit nog wel (hele tijd niet meer geprobeerd). Mijn zusje kan met dezelfde kabel wél haar Nokia telefoon aansluiten op haar PC. Het ligt dus niet aan de PC, maar aan mijn telefoon want ook op haar PC haalt het niets uit.

Muziek luisteren via de oordopjes kan dan weer wel (gaat via dezelfde aansluiting als met het connecten naar PC via de kabel).

Ik heb bij de help van Nokia gekeken (site, boekje, etc.) maar kan hier niets over vinden. Ook lieve Google wil me hierbij niet helpen..... iemand? :)

--

EDIT: verschillende dingen zoals Nokia PC Suite, etc. opnieuw geïnstalleerd. Ligt aan de telefoon, dat moge duidelijk zijn... Op het moment waarop ik verbinding moet maken met de PC geeft Nokia PC Suite de volgende melding:

'Controleer of de beveiligingsvergrendeling van de telefoon niet is ingeschakeld.'

Ik kan nergens iets van beveiligingsvergrendeling vinden?

[ Voor 27% gewijzigd door Alm4riC op 29-05-2007 18:14 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Probeer het hier eens:

Nokia Nseries - N70 & N72 - Deel 4

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.