Beste,
Ik heb een laptop die ik zowel bij mijn ouders thuis als bij mij thuis, als bij hotspots gebruik.
En zelfs soms bij klanten, en vrienden.
Mail verstuur ik via de SMTP instellingen van mijn site hoster.
Tot voor kort geen probleem.
Ik zit bij Planet internet en die hebben sinds een aantal maanden poort 25 dichtgespijkerd.
Ik kan thuis alleen nog versturen als ik de smtp instellingen zet op mail.planet.nl
mail.mijndomein.nl werkt niet meer.
Bij andere werkt echter mail.planet.nl niet omdat de meeste niet bij planet aangesloten zijn.
Daar moet ik dan weer mijn mail.mijndomein.nl aansluiten, of voor planet mijn paswoorden in gaan geven.
met andere woorden.
Ik word er een beetje gestoord van.
Is er bij iemand een hoster bekend waar je wel nog normaal met je eigen smtp account van een hoster in kan loggen.
Oh en PS, dit is zeker niet de enige reden dat ik bij planet weg wil.
Wel de enige reden waarom ik snel bij planet weg wil.
Het is niet echt handig een laptop als je elke keer je instellingen moet gaan wijzigen.
Ik heb een laptop die ik zowel bij mijn ouders thuis als bij mij thuis, als bij hotspots gebruik.
En zelfs soms bij klanten, en vrienden.
Mail verstuur ik via de SMTP instellingen van mijn site hoster.
Tot voor kort geen probleem.
Ik zit bij Planet internet en die hebben sinds een aantal maanden poort 25 dichtgespijkerd.
Ik kan thuis alleen nog versturen als ik de smtp instellingen zet op mail.planet.nl
mail.mijndomein.nl werkt niet meer.
Bij andere werkt echter mail.planet.nl niet omdat de meeste niet bij planet aangesloten zijn.
Daar moet ik dan weer mijn mail.mijndomein.nl aansluiten, of voor planet mijn paswoorden in gaan geven.
met andere woorden.
Ik word er een beetje gestoord van.
Is er bij iemand een hoster bekend waar je wel nog normaal met je eigen smtp account van een hoster in kan loggen.
Oh en PS, dit is zeker niet de enige reden dat ik bij planet weg wil.
Wel de enige reden waarom ik snel bij planet weg wil.
Het is niet echt handig een laptop als je elke keer je instellingen moet gaan wijzigen.