Ik heb geprobeerd om op mijn laptop Windows Vista te installeren. Dit is niet gelukt vanwege een probleem met de laptop (uitleg onderaan). Ongeacht wat het probleem is zou ik graag alles van Vista eraf willen halen. Dus de bootsector en een paar setup files wissen. Nu boot mijn PC altijd naar die Vista presetup, en daar moet ik dan een earlier Windows version kiezen. Ik wil nu dat hele gedoe weghebben. En het liefst ook de overige Vista files.
Windows XP staat op een primaire partitie C:, en Windows Vista is geprobeerd te installeren op een logisch partitie D:.
Ik kan helaas niet vinden hoe dit moet.
Hoe kan ik deze halve Vista installatie en het Vista bootmenu ongedaan maken?
(Het laptop probleem voor als iemand misschien een idee en interesse heeft: Ergens is iets fout in de laptop waardoor ik geen Windows XP of Vista kan installeren. Mijn beeld gaat tijdens de installatie uit en ik vermoed dat de laptop ook hangt. Bij Vista gebeurt het zelfde in het tweede deel van de setup.
Verder kan mijn laptop de CDrom spelers niet meer aansturen. Ik heb er 2 geprobeerd maar de laptop heeft moeite met het lezen van CD's en DVD's.
Windows XP terugzetten met een image is de enige manier waarmee ik de laptop tot nu toe kan installeren. Als dit gelukt is werkt de laptop wel volkomen normaal en stabiel)
Windows XP staat op een primaire partitie C:, en Windows Vista is geprobeerd te installeren op een logisch partitie D:.
Ik kan helaas niet vinden hoe dit moet.
Hoe kan ik deze halve Vista installatie en het Vista bootmenu ongedaan maken?
(Het laptop probleem voor als iemand misschien een idee en interesse heeft: Ergens is iets fout in de laptop waardoor ik geen Windows XP of Vista kan installeren. Mijn beeld gaat tijdens de installatie uit en ik vermoed dat de laptop ook hangt. Bij Vista gebeurt het zelfde in het tweede deel van de setup.
Verder kan mijn laptop de CDrom spelers niet meer aansturen. Ik heb er 2 geprobeerd maar de laptop heeft moeite met het lezen van CD's en DVD's.
Windows XP terugzetten met een image is de enige manier waarmee ik de laptop tot nu toe kan installeren. Als dit gelukt is werkt de laptop wel volkomen normaal en stabiel)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 15:15 ]