Ik lees nu al veel verhalen dat bepaalde gemeente glasvezel krijgen zoals Neunen, Nijmegen, Eindhoven en Amsterdam. Nou is dat leuk voor de mensen daar helaas woon ik zo als velen niet in 1 van die steden. Nou begreep ik dat 50% van de mensen in een stad of dorp zich moeten opgeven voor het project begint. Maar kan je dit ook zelf een beetje pushen? Door byvoorbeeld de lokale kranten er over te laten schrijven etc. En dan zo te proberen dat er toch meer dan 50% inschrijft en wij dus ook glasvezel krijgen.
Dan heb je toch eerst een aanbieder nodig waar je je ueberhaupt kan inschrijven.
In een aantal gemeenten wordt glasvezel aangelegd voor de huurwoningen van Portaal. Als je in de buurt van zo'n wijk woont kun je een traject starten met handtekeningen om XMS over halen ook in jouw straat glas aan te leggen.
In een aantal gemeenten wordt glasvezel aangelegd voor de huurwoningen van Portaal. Als je in de buurt van zo'n wijk woont kun je een traject starten met handtekeningen om XMS over halen ook in jouw straat glas aan te leggen.
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
Ja helaas woon ik niet in 1 van de gebieden waar portaal zit. Maar hoe kan ik aan een aanbieder komen die mogelijk geintereseerd is als % zich aanmeld?bartware schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:12:
Dan heb je toch eerst een aanbieder nodig waar je je ueberhaupt kan inschrijven.
Die koop je gewoon bij de dichtsbijzijnde buurtsuperSen schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:54:
[...]
Ja helaas woon ik niet in 1 van de gebieden waar portaal zit. Maar hoe kan ik aan een aanbieder komen die mogelijk geintereseerd is als % zich aanmeld?
(Brief sturen naar de aanbieders misschien?)
Dat is ook een goede ik heb even een email gestuurd naar 2 die ik ken. Maar verder ken ik er eigenlijk niet zoveeltrolleystad schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:57:
[...]
Die koop je gewoon bij de dichtsbijzijnde buurtsuper![]()
(Brief sturen naar de aanbieders misschien?)
ik wil ook glas waar woon jij
Maar ff serieus de enigste die ik echt ken idd zijn XMS en Portaal.
ohja er is geloof ik ook nog Onsnet.
en onsbrabantnet maar ik ga niet vanuit dat je in brabant woont die valt dus af.. tjah ik denk dat het gewoon wachten is...
Ik kan ook geen adsl2 krijgen hier dus.
en onsbrabantnet maar ik ga niet vanuit dat je in brabant woont die valt dus af.. tjah ik denk dat het gewoon wachten is...
[ Voor 36% gewijzigd door 3DDude op 29-05-2007 16:32 ]
Be nice, You Assholes :)
Ik woon in Oosterhout NB. Dus heb ook onsbrabantnet gevraagd over het hoe en wat. Zei richten zich dan wel op oost brabant maar ik kan het proberen toch.3DDude schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:31:
ik wil ook glas waar woon jij![]()
Nu ga ik de plaatselijke woningbouw verening maar aanschrijven en de gemeente kijken wat die er van vinden of er al mee bezig zijn.
Pagina: 1