Toon posts:

zwart scherm na opstarten windows xp pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De videokaart (nvdia) van mijn computer is aangesloten op de tv om films te kijken, echter na het wijzigen van wat instellingen is het primaire beeldscherm de tv geworden (denk ik). Na het opnieuw opstarten van de computer blijft de monitor zwart, logisch omdat dit niet meer het primaire beeldscherm is. De tv blijft echter ook zwart en ik kan geen instelling meer wijzigen. Weet iemand misschien een oplossing (misschien een toetsencombinatie waardoor de originele instellingen weer terugkeren). Ik heb al geprobeerd naar de laatst mogelijk goed werkende configuratie terug te keren maar dit had ook geen resultaat.

Verwijderd

toont hij een zwart beeld of geeft hij geen signaal naar je monitor? (2 verschillende zaken :p)
Wat je best eens kan doen is windows opstarten in veilige modus (F8 ingedrukt houden bij het opstarten) en daar je beeldscherminstellingen terug juistzetten.

Verwijderd

Topicstarter
Het beeldscherm krijgt wel een signaal van de videokaart, alleen geen beeld. Veilige modus heb ik al geprobeerd alleen kom ik hier niet verder. Kan bij de beeldscherminstellingen niks wijzigen. max resolutie 800x600 maar niks te vinden over wat het primaire scherm en secundaire scherm zou moeten zijn. Nog andere suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost, het restorepoint van 2 dagen terug deed het wel. Wel raar dat windows in 1e instantie bij de "laatst goed werkende configuratie" deze niet pakte.