er zijn mensen die icq hebben geherprogrammeert, alleen zijn deze versies nooit uitgebracht =/
ik begrijp trouwes ook niet waarom mirabilis niet ff kon maken dat zodra je op send klikt, je berichtje niet blijft hangen maar word gehide en dus nergens meer te zien is, maar ondertussen wel gesend word..
als je dan gelijk daar achteraan een nieuw berichtje wil senden dat deze gewoon in 'de wacht' staat en ook gelijk word gehide.. want als je een klote connectie hebt of diegene waar je een berichtje naartoe stuurt een klote connectie heeft duurt het soms minuten lang voordat er eindelijk weer overzicht is in je taakbalk... (oke beetje overdreven maar toch, het blijft irritant)
icq banners weghalen is dan eindelijk gelukt! het probleem was dat ik icq 2000b de allerniewste build moest installeren en vanaf toen pas de registery patch applyen,
en de partner directory deleten.
ik had dus een eerdere build omdat ik daarbij een ip unhider en een authorization patch voor had.. bij deze werken ze helaas niet meer =/
misschien heeft icq daarom ook reclame gemaakt bij de eerdere versies, omdat daarvoor nog patches & cracks voor te gebruiken waren, en voor de nieuwste build niet meer.. (tenzij iemand zich verveeld en een nieuwe patch schrijft)
en jelmervos, op jou site staat een leuk proggie alleen werkt de link niet =/
fix die ff wil je
Greetz YoTiaC