SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
verwijzing naar een verkeerde timeline?
nee, waar ik inmiddels achter ben. is dat door de loadclip de externe swf onderdeel wordt van de hoofdmovie. De movieclip "maze" die in de externe swf staat wordt na de loadclip in _level0 geladen.
wat de hittest nu doet is de complete hoofdmovie gebruiken als hittest target, en niet meer de boundaries van movieclip "maze". Nu heb ik de verwijzing in de hittest al aangepast naar _level0.maze alleen hierdoor gaat hij nog niet werken.
Hij kan de movieclip wel vinden want met een trace(_level0.maze._x) krijg ik gewoon netjes de property terug.
wat de hittest nu doet is de complete hoofdmovie gebruiken als hittest target, en niet meer de boundaries van movieclip "maze". Nu heb ik de verwijzing in de hittest al aangepast naar _level0.maze alleen hierdoor gaat hij nog niet werken.
Hij kan de movieclip wel vinden want met een trace(_level0.maze._x) krijg ik gewoon netjes de property terug.
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
kee, als de hele hoofdmovie meetelt in de hittest, moet je dan niet de lokale coordinaten converteren naar globale coordinaten met maze.localToGlobal(), zodat de externe movieclip maze onderdeel wordt van de hoofdmovie?
Kan je ff wat code posten van je loadClip en je hittest? En even kort hoe je je structuur eruit wilt laten zien
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.