Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:50
Ik zit dus met een groot dillema, ik heb ongeveer 300 euro te besteden aan een nieuwe telefoon (sim only abbonement wordt voor mij betaald) alleen ik heb geen idee welke ik moet kiezen.

Heb het liefst een Motorolla of Sony Ericsson want daar valt veel aan aan te passen (met firmware e.d.). Nu ben ik totaal geen zakelijke gebruiker or whatever, ga nauwelijks tekstbewerken of andere office dingen doen op mijn telefoon. Om eerlijk te zijn gaat het mij er gewoon om dat ik een mooie telefoon heb, iets anders dan al die D900's en al die Nokia's, extra functies vind ik heel erg leuk maar zijn niet echt een noodzaak, ook zou ik het fijn vinden als ik veel kan aanpassen. Kwa belgedrag gebruik de telefoon vooral om te bellen en om berichtjes te versturen (gewoon als standaard gebruiker van rond de 18 zeg maar), maar vind het leuk om de firmware aan te passen e.d. en nutteloze gimmicks te hebben.

Heb dus twee geschikte telefoons gevonden die totaal van elkaar verschillen, de ene is een Walmanphone en de andere een smartphone. Die M600 lijkt me wel wat omdat ie er gewoon leuk uitziet en Symbian heeft (kan je daar trouwens veel mee?), de W850 is meer gericht op het Walkman gebeuren en heeft wél een camera.

(Neppe)Specs:

M600i features:
slank, stijlvol design
gebruiksvriendelijk en flexibel Symbian-systeem
royaal touchscreen
volop e-mailgemak onderweg
toetsenbord met twee functies
60 MB intern geheugen
geheugen uitbreidbaar (Memory Stick Micro)
MP3-speler
klik
Foto (witte versie)

Sony Ericsson W850i features:
TrackID spoort automatisch muziekinformatie op
2.0 camera met 4x digitale zoom
toetsen lichten op, op de maat van de muziek
twee inch kleurenscherm
3.5 mm output op headset
klik
Foto

Heb talloze reviews gelezen maar ben er nog steeds niet uit, wat zouden jullie in mijn situatie nemen? (ga er maar vanuit dat de prijzen van de twee telefoons het zelfde zijn)

[ Voor 4% gewijzigd door Maks op 29-05-2007 12:27 ]

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

in jouw geval zou ik voor de M600i gaan. Dit temeer omdat de W850 niet aan te passen is naar eigen wensen; lees tomtom e.d. erop zetten gaat bij dit toestel niet, wel bij de m600i.

Wat ik wel vervelend vind is dat je een touchscreen hebt bij de M600i en van alle mensen die ik ken met een touchscreen, vinden ze in het begin geen enkel probleem om met het touchscreen/stylus te werken, maar naarmate ze het toestel langer hebben, vinden ze het steeds meer irritant worden! De M600i is gelukkig ook heel gemakkelijk te besturen met het toetsenbord.

Ookal heeftie (de M600i) een touchscreen (wat ook een voordeel kan zijn natuurlijk) zou ik voor de M600i kiezen.

De w850i is eigenlijk een beetje ruk toch?

Verwijderd

Heb jij eventjes geluk :)

Mocht vandaag officieel deze 2 telefoons precies worden gecombineerd tot 1:
Afbeeldingslocatie: http://www.portablegear.nl/media/visuals/nieuws/groot/sony-ericsson-w999i-productfoto-groot.gif
Deze W990i Walkmanphone is voorzien van het dual-touch toetsenbord van de M600i of de P700i en verder heeft hij designkenmerken van de W850i Walkman slider.
Officieel bevestigd door GSMA(ssociation)

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:50
Hehe, ja dat is wel een mooi ding opzich. Alleen wanneer komt hij beschikbaar? En wat zou hij dan ongeveer gaan kosten?

Ben er nog steeds niet uit, nog iemand tips of ervaringen met een van die telefoons?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ten eerste is een keuze sowieso persoonlijk, deze moet je dan ook zelf maken. Hiernaast zijn het twee compleet verschillende toestellen. Wil je een smartphone met touchscreen of een gewoon toestel? Dit maakt het nog persoonlijker...

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.