Ik heb sinds kort een nieuwe computer samengesteld maar mijn internet werkt zeer traag, het duurt vaak lang voordat webpagina's geopend zijn en soms openen ze helemaal niet. Met de download is niks mis, volgens speedtest is deze rond de 900 Kb/s (@HOME) maar de Connection test haalt slechts 24 Conn/min.
Het rare is dat de andere computers in ons netwerk hier geen last van hebben (zowel draadloos als met draad), iedereen heeft gewoon snel internet behalve ik.
Wat ik zelf al heb geprobeerd:
-Ik werk via de onboard netwerkkaart en heb al een andere netwerkkaart erin gezet en zelfs een draadloos netwerkkaart maar dit helpt helaas niet.
-Ook heb ik de UTP kabel vervangen maar dit helpt ook niet.
-Ik heb alle andere verbindingen uit gezet en alleen mezelf aangesloten op de router maar dit helpt helaas ook niet.
Weet iemand mischien nog een andere oplossing?
Specs:
Router: Sitecom WL-153
PC:
Intel Core 2 Duo E6600
Asrock ConroeXfire-eSATA2
2048 MB Ram
Radeon X1950 PRO 512 MB
Microsoft Windows XP Professional
Het rare is dat de andere computers in ons netwerk hier geen last van hebben (zowel draadloos als met draad), iedereen heeft gewoon snel internet behalve ik.
Wat ik zelf al heb geprobeerd:
-Ik werk via de onboard netwerkkaart en heb al een andere netwerkkaart erin gezet en zelfs een draadloos netwerkkaart maar dit helpt helaas niet.
-Ook heb ik de UTP kabel vervangen maar dit helpt ook niet.
-Ik heb alle andere verbindingen uit gezet en alleen mezelf aangesloten op de router maar dit helpt helaas ook niet.
Weet iemand mischien nog een andere oplossing?
Specs:
Router: Sitecom WL-153
PC:
Intel Core 2 Duo E6600
Asrock ConroeXfire-eSATA2
2048 MB Ram
Radeon X1950 PRO 512 MB
Microsoft Windows XP Professional
[ Voor 10% gewijzigd door MelvinvdC op 29-05-2007 12:06 ]