[XP][Flash9] versneld afspelen audio

Pagina: 1
Acties:

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-03 08:45
ik ben momenteel stagair voor een MBO school, en ze geven ook intregtie cusussen aan, niet-nederlanders, zoals het leren van de nederlandse taal.

Om ze dit te leren gebruiken ze het programma Nieuwe Buren 3, gemaakt door malmberg.

nu doet zich echter het volgende probleem voor.

er zitten in enkele onderdelen ook flash in verwerkt, nu is dat opzich nog geen probleem, het echte probleem is dat, in sommige van die flash opdrachten, luister opdrachten zitten, de deelnemer/leerling beluisterd deze en moet dan wat opdrachten maken e.d.

en hier is dan ook het probleem, het speel zich echt super, super snel af, dat het bijna niet te begrijpen voor mij, als nederlander is, laat staan mensen die moeilijkheden hebben met het verstaan van de nederlandse taal...

zijn er ergens instellingen waar je de afspeel snelheid oid? kan forceren naar 1x speed?

heb al flash9 verwijderd met de uninstaller, restart, en weer installed, en nog steeds bestaat het probleem...

iemand suggesties? 8)7

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Omdat je het hier over een software pakket hebt, en de Flashplugin, en geen OS functie is je topic denk ik beter op z'n plek in Client Software Algemeen .

Ik verhuis je topic daarnaartoe.
Ik zou je wel aanraden om ook contact opnemen met de leverancier om te kijken wat zij te melden hebben, maar dat lijkt me dusdanig logisch dat je dat eigenlijk al had moeten doen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 20:17

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik denk dat je moet gaan afvragen wat voor muziekformaat Malmberg gebruikt heeft in de Flash applicatie. Misschien heb je een codec nodig om het geluid wel normaal af te kunnen spelen ofzo??

Het is hoe dan ook een fout in de applicatie van Malmberg. Zij zijn dan ook verantwoordelijk om hiervoor een oplossing te bedenken. Ik zie net dat de help-pagina waardeloos is van de website van Nieuwe Buren :X
Dus ik zou zeggen: neem eens contact op met hun helpdesk.

[ Voor 58% gewijzigd door Zerora op 29-05-2007 11:48 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Dutch2007
ok, het blijkt dus niet flash te zijn, maar Windows Media Player, op deze pc stond op WMP10, en daar ging alles als een razende door alles heen, spul afgespeeld met WMP classic, deed alles normaal, ik WMP10 updaten naar wmp11, wil ik de bestanden afspelen: doet hij niets afspelen en geeft wel aan dat het een audio fragment is dat 3 seconden duurt...

dus ik instellen ok open voortaan die wma files met classic, zo gezegd zo gedaan, open ik daarna dat nieuwe buren, en nopes nu opent hij op 1 pc waar wmp11 op staat die files dus niet (zowel in de player zelf als embedded in flash...)

hier nog suggesties op?

verder draait de spullen op de server hier zelf, dmz, de gebruiker logt in bij malmberg en de rest van de spullen draait op een locale server (wij dachten eerst aan bestands corruptie, wat dus niet het geval is...)

kan in de topic flash9 --> wmp10/11 worden?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 20:17

Zerora

Ik Henk 'm!

Is het alleen bij die wma files of ook bij andere wma (die niet bij die applicatie horen)??

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Dutch2007
jah het vreemde is, er staan meerdere .WMA bestanden op, en een paar kleine wma files die bij de app horen hebben dit op deze neven vestiging, en op de hoofdvestinging van ons niet... (daar werken de bestanden zelfs met windows media player 11)

kortom er zitten een paar probleem wma files tussen en een paar niet, allen zijn nodig voor de opdrachten.... (MML170304g1.wma ~500KB werkt goed), maar bijv MML170217s1.wma heeft dit niet. (15kb groot, (is de juiste grote),

heb de bestanden van hoofdvestiging net gekregen, met zelfde resultaat... (nog steeds vernsel afgespeeld dus...)

• Dutch2007
*bump*

iemand nog een idee behave nieuw image erop zetten?

(oh en ik hoorde net dat er eerst schijnbaar mcafee opzat, maar dat dat er af moest omdat die de updates probeerde te krijgen van een server die niet op die locatie stond...)

kregen ze schijnbaar mcafee corporate 8 niet goed er af, hebben ze de files d'r af gegooid, en dan wat int registery zitten te *no comment* klooiten....

zou dat iets kunnen zijn, dat er daar iets fout is gegaan?? (wel vaag dat het bij files <25kb is (enkele uitzonderingen daar gelaten...)
Pagina: 1