Vista extern bureaublad inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• coachmans
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:19
Ik heb Windows Vista Business en ik maak gebruik van Extern Bureaublad om in te loggen op het bedrijfsnetwerk.
Ik heb een verbinding ingesteld op het juiste ip-adres en dan mijn gebruikersnaam en wachtwoord om op het netwerk te komen.
Het punt is alleen dat als ik dan op verbinden klik maakt hij verbinding, maar heeft hij bij gebruikersnaam ip-adres/gebruikernaam neergezet i.p.v. gebruikersnaam en moet ik dus dat aanpassen en het wachtwoord opnieuw invoeren.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Ik heb al op google gekeken en op GOT maar kwam daar het probleem nog niet tegen.

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14

DizzyWeb

Ondertiteld

Hostname gebruiken en desnoods je hostname in de hosts file zetten met het ip adres. Dan pakt ie mooi hostname/gebruikersnaam.

• Juulleke
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09-2025

Juulleke

.nl

zelf handmatig het domeinnaam ook al opnemen in je gebruikersnaam, je gebruikersnaam wordt dan bijvoorbeeld:
bedrijfsnaam.local/gebruikersnaam

Juulleke

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09-2025
dunno of het werkt maar gewoon anders domain\username gebruiken?

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
zelfde probleem hier met dat nieuwe extern bureablad voor windows xp (zelfde als vista)

dan maakt ie er soms opeens weer dit van Username@xxx.xxx.xxx.xxx en dan kan ik niet inloggen en moet ik weer eerst dat @xxx.xxx.xxx.xxx weghalen. Soms plakt ie het met een slash ertussen etc.

Ik wil gewoon alleen de Username invullen, is dat zo moeilijk ofzo?