Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[SIMkaart] beperkt aantal nummers bellen

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:02
Ik wil een SIMkaart (in een Nokia 6021) zo instellen dat er maar een beperkt aantal telefoonnummer gebeld kan worden, 8 of zo. Nu dacht ik dat ik dat kon doen met "vaste nummers" (menu -> instellingen -> beveiligingsinstellingen -> vaste nummers), maar daarvoor moet je PIN2-code hebben. Het probleem is dat het toestel, als ik vaste nummers probeer in te schakelen, niet om PIN2- maar om PUK2-code vraagt.

Ik heb de KPN daarover gebeld, maar zeggen glashard dat de PIN2-code niet ondersteund wordt en dat de PUK2-code dus ook niet verstrekt wordt. Lekker dan.

Weet iemand hier meer van?

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenH op 29-05-2007 09:19 ]

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

Verwijderd

Volgens mij kunnen zakelijke 'sim' kaarten dit alleen. Om wat voor een simkaart gaat het hier dan? Prepaid of abbo? :) wat zei kpn op je vraag zelf eigenlijk?

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:02
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:18:
Volgens mij kunnen zakelijke 'sim' kaarten dit alleen. Om wat voor een simkaart gaat het hier dan? Prepaid of abbo? :) wat zei kpn op je vraag zelf eigenlijk?
Het is een zakelijk KPN abonnement. De KPN zei simpelweg dat de PIN2-code niet ondersteund werd en dat de PUK2-code daarom niet verstrekt kon worden. Toen ik vroeg waarom niet werd dit antwoord gewoon herhaald. De KPN helpdesk is soms niet de meest behulpzame (toch gek voor een HELPdesk ;)).

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar