Ik zit sinds 10 minuten geleden met een zeer irritant (en frustrerend
) probleem.
Ik heb een printer gedeeld via het netwerk (Photosmart 3210 all-in-one) en nu probeerde ik wat af te drukken naar deze printer via een andere computer, echter toen crashte de computer waarop de printer aangesloten zit...
Geen probleem opzich, computer restart zichzelf netjes..maar nu.
Ik kon alle items annuleren in de wachtrij (het waren er 3) behalve 1.
Degene waarmee die bezig was.
Nu heb ik al geprobeerd deze opdracht:
Te annuleren
Te onderbreken
Combinatie
Veel te vloeken op me computer (hielp weinig)
Uiteindelijk probeerde ik de printer te verwijderen (er blijft staan "bezig met verwijderen" maar er gebeurt niks).
Nu wil ik dus graag weten hoe ik mijn wachtrij geforceerd kan legen (format is geen optie
)
Aangezien ik nu dus niks meer kan printen (want dat item dat niet geannuleerd/onderbroken whatever kan worden staat op "1") en ik 3 verslagen moet uitprinten voor school morgen (half 9).
Enige (snelle) hulp zal dus erg welkom zijn mede-tweakers.
-Vincent
Ik heb een printer gedeeld via het netwerk (Photosmart 3210 all-in-one) en nu probeerde ik wat af te drukken naar deze printer via een andere computer, echter toen crashte de computer waarop de printer aangesloten zit...
Geen probleem opzich, computer restart zichzelf netjes..maar nu.
Ik kon alle items annuleren in de wachtrij (het waren er 3) behalve 1.
Degene waarmee die bezig was.
Nu heb ik al geprobeerd deze opdracht:
Te annuleren
Te onderbreken
Combinatie
Veel te vloeken op me computer (hielp weinig)
Uiteindelijk probeerde ik de printer te verwijderen (er blijft staan "bezig met verwijderen" maar er gebeurt niks).
Nu wil ik dus graag weten hoe ik mijn wachtrij geforceerd kan legen (format is geen optie
Aangezien ik nu dus niks meer kan printen (want dat item dat niet geannuleerd/onderbroken whatever kan worden staat op "1") en ik 3 verslagen moet uitprinten voor school morgen (half 9).
Enige (snelle) hulp zal dus erg welkom zijn mede-tweakers.
-Vincent