IO Switchkast

Pagina: 1
Acties:

• bickel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-02-2025
Ik heb onlangs zo'n kastje gekocht waarmee
je tussen 2 pc's kan switchen met 1 monitor.keyboard en muis.

Maar steeds als ik switch dan werkt het toetsenbord of muis niet meer.
Kan een pc er soms helemaal niet tegen?

Aan de aansluitingen ligt het niet want als je dan het systeem reboot dan werkt het weer prima.

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53
hee... ik heb een paar dagen geleden ook zon ding gekocht. maar ik kreeg allemaal schaduwen in mijn beeld. [ook met andere VGA kabels] dus ik heb hem maar weer terug gebracht. ik had BTW compleet geen problemen met het keyboard/muis. op beide pc's.

toch maar even kijken of je het kastje misschien in kunt ruilen

• bickel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-02-2025
Ja die schaduwen had ik ook, maar ik heb intern alle kabels afgeschermd met aluminium folie en dat probleem is daarmee opgelost.
Maar goed als het niets wordt dan ga ik er inderdaad mee terug maar ik vroeg me af of zoiets uberhaubt wel goed kon werken omdat je eigenlijk gewoon op een werkende machine de muis en toetsenbord kabel eruit haald en weer terugstopt.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

probleem is dat bij de goedkope switcten er geen aarde altijd verbonden is met de connectors. als je deze wel met alle connectors gewoon verbind moet keyboard en muis het gewoon doen.

een paar keer switchen zorgt er meestal ook wel voor dat het weer werkt.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Gebruik op het werk 2 stuks.
1 voor schakelen tussen 3 machines en geen problemen en de andere om te switchen tussen 8 PC's, ook geen problemen.
Spul werkt perfect.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Verwijderd

Gebruik er meerdere op mijn werk en thuis. Heb zelf de Cybex Switchview, werkt al jaren perfect. Maar de kwaliteit van de schakelaar is cruciaal. Ga in dit geval dus niet voor de goedkope spullen.

Verwijderd

heb ook zo`n goedkoop geval voor 4 PC`s en heb geen problemen.
Pagina: 1