Toon posts:

muziek downloaden van 3voor12.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 469 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ey,

ik heb van alles geprobeerd om van 3voor12.nl muziek te downloade van het pinkpop festival, wat op moment van schrijven nog bezig is, aangezien er echt goede bands zijn geweest dit jaar en ik er niet naar toe kon. ik weet dat dit allemaal medelijdewekkend is - kuch kuch - maar heeft iemand een antwoord op mijn probleem?

alvast bedankt

• MARTIJN_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 20:09

MARTIJN_

<<---^|^--->>

Kun je de stream niet bekijken, of krijg je ergens een fout melding?
Dit is een alternative link naar de live stream mischien werkt deze wel.
http://cgi.omroep.nl/cgi-...ro3voor12tvcentral-bb.asx

PGEQRZEM

Verwijderd

Topicstarter
ik kan de stream openen, maar ik kan em niet downloaden, met andere woorden op de computer opslaan en daarna op mijn mp3-speler zetten

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Denk je niet dat dat de reden is dat men het als een stream uitzendt? ;) Er zit nog altijd copyright op die muziek namelijk.

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

"What you hear" ;)

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-02 08:48
Probeer Nettransport eens. Streambestandje downloaden. Hernoemen naar txt, openen en de link in dat bestandje in Nettransport gooien. Good luck :).

[ Voor 6% gewijzigd door RoelJewel op 28-05-2007 21:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
copyright...right...:p
tis leuk bedacht hoor, maar tis zo lek als een mandje:p
maar khad dus bedacht om de output van mijn speakers op te nemen (en dan niet met de microfoon opnemen, veel kwaliteitsverlies), maar kheb geen idee hoek da moet doen en of het überhaupt wel mogelijk is.
iemand ideeën?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-01 11:22

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

CocSoft StreamDown kan het ook, dan als URL mms://livemedia.omroep.nl/vpro3voor12tvcentral-bb erin plakken en klaar ;)

webOS all the way!

Verwijderd

:) VLC is your friend.

Open Stream (http:....) --> Save Stream :)
Bestandstype zelf bepalen.
Succes.

Overigens hoop ik heeeeel erg dat iemand het optreden van Artic Monkeys heeft opgenomen via de stream.. want iedere band is opeens niet meer op tv te zien door managmentgezeik :(

Verwijderd

Topicstarter
tlukt niet met vlc player, kweenie wrm, maar k krijg die instellingen niet goed om em in mp3 formaat te krijgen-.-

Verwijderd

Topicstarter
die CocSoft werkt ook al niet-.-
hij blijft downloade, terwijl hij al over de bestandsgrootte heen is die hij in het begin aangaf-.-

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 22:36 ]

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:49:
copyright...right...:p
tis leuk bedacht hoor, maar tis zo lek als een mandje:p
Pardon? Copyright is niet leuk bedacht; das een fact. Ik denk dat je doelt op sommige copieer beveiligingen dat die lek zijn.
Als een iemand iets maakt, een artiest een nummer, een programeur een stuk software, dan mag hij daar toch voor beloond worden? Of de prijs helemaal correct altijd is kun je over twisten maar je eigen software, afbeeldingen, muziek wordt beschermd door Copyright.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:18
Kunnen we weer ontopic.

Heb je replay AV al eens geprobeerd?
Daarmee haal ik soms streams van discovery weg.

Verwijderd

google eens op Streambox VCR. Gebruik de oudste versie die je kunt vinden. Alles te downloaden van 3voor12. Succes!

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-02 19:13
Ik heb al heel wat optredens van Pinkpop gedownload met WM recorder.
Daarna kan je ze converteren naar mp3 of wat voor bestand je maar wilt met het gratis programma SUPER van eRightsoft.
Pagina: 1