Ik heb een aopen 48x en die wil sommige cd' niet direct pakken of hij pakt ze eerst wel en dan later als hij na het draaien op hoge snelheid weer naar een later toerental gaat geeft hij een of ander kut geluid alsof hij aanloopt en pakt hij de cd niet meer. Na wat buigwerk wil hij de cd soms wel weer pakken, maar dit lijkt mij niet de oplossing. Ik moet toch niet weer terug naar die winkel?
Verwijderd
euhhh tja dat hebben mijn 2 aopens ook wel een beetje (32x en 36x).......... werd er ook gek van dus heb ik maar een behoorlijke gekocht (plextor)....
wat je moet doen met die aopen? tja ik denk niet dat er wat aan te doen is
wat je moet doen met die aopen? tja ik denk niet dat er wat aan te doen is
Problemen met de aopen 48x zijn bij mij wel bekend. Een bagger productie hier en daar, daarmee doel ik op cd-rom spelers waarbij je er een cd instopt en er poeier uitkomt, die 48x versie dus.
Ik heb hem nog geen half jaar geleden gekocht. De cd's komen er wel goed uit, hoewel een gekochte game-cd na enkele maanden gamen er beetje krom eruit kwam. De cd's zijn nog wel bruikbaar, maar alleen niet zo goed op mijn aopen. Ik heb een of andere standaard driver van win 98 se anders kan ik ook nog de aopen driver vanaf internet laden.
Nou mijn A-open 48x.....
ik zou je aan raden als er nog garantie op zit deze in te ruilen voor een andere (geen A-open).
Er zullen best mensen zijn die er goede ervaringen me hebben.
Suc6
Er zullen best mensen zijn die er goede ervaringen me hebben.
Suc6
Ik heb hier ook een Aopen 48x, tsja, hij kan echt niet op tegen m'n Ultraplex, maar ik heb er verder geen problemen mee. (zit in systeem beneden). Ding maakt alleen wel ZWAAR veel herrie.
Heb gelukkig wel een progje waarmee ik de snelheid terug kan zetten.
Van je AOpen de snelheid omlaag regelen? Of bedoel je je ultraplex? Daar kan dat wel mee... Morgen krijg ik er ook een, gaat mijn AOpen 48x naar mijn zusjes compu (p75 met 48x CDROM)
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
AOpens zijn
Mijn pa z'n 40X was naar de maan, kraakte heel erg. Nu heeft hij onder garantie een 52X van AOpen gehad.
Zelf heb ik pas mijn kapotte Creative 36X vervangen. Die Creative's zijn ook
Nu heb ik een asus 40x en die is echt
Zelf heb ik pas mijn kapotte Creative 36X vervangen. Die Creative's zijn ook
Nu heb ik een asus 40x en die is echt
Die 48 x van mij word binnekort omgeruild. (garantie) wat is een betere vervangende cd-rom speler voor de A-open 48x?
Verwijderd
Mijn AOpen is vorige week overleden, precies 2 weken na het verstrijken van de garantietermijn.
Pas een jaar oud, misschien dat ik pech heb, maar ik vond 'm altijd erg veel lawaai maken.
De volgende cdromspeler wordt geen AOpen, maar eentje die minder lawaai maakt.
Pas een jaar oud, misschien dat ik pech heb, maar ik vond 'm altijd erg veel lawaai maken.
De volgende cdromspeler wordt geen AOpen, maar eentje die minder lawaai maakt.
Verwijderd
Misschien een Kenwood 72x TrueSpeed... (fluisterstil)Op zondag 04 maart 2001 13:46 schreef Smirnoff het volgende:
Die 48 x van mij word binnekort omgeruild. (garantie) wat is een betere vervangende cd-rom speler voor de A-open 48x?
Pagina: 1