Toon posts:

Doorlopende streepjes?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij geneste reacties lopen de stippellijntjes door, wat mij nu opeens als 'lelijk' opvalt...is dit altijd al zo geweest en bewust gedaan?

Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/reacties.jpg

Wat ik bijvoorbeeld netter zou vinden; het streepje pas laten beginnen bij dat blauwe tekentje (of grijs/rood: de score indicator) voor de naam van de gebruiker.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 20:13 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 21:35
Hier begint het gewoon netjes waar de replies zelf beginnen. Al eens CTRL + F5 gedaan? En welke browser gebruik je? :)

The devil is in the details.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Dit ligt echt aan je browser, want de streepjes die links teveel zijn, zijn rechts te weinig. Bij mij staat alles gewoon goed...

We are shaping the future

Verwijderd

FF en IE doen het normaal hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht al; dat hoort niet. Ik zal eens even kijken waar het aan kan liggen.

Ctrl-F5 doet niks.
Ik heb het zowel met de Default stylesheet als een van de Abo-stylesheets (uitgelogd ook trouwens).

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl; rv:1.8.1.3) Gecko/20070309 Firefox/2.0.0.3
Plugins:
NoScript 1.1.4.8.070521
AdBlock 0.5.3.043 (kan het een spacer plaatje zijn wat ik adblock :?)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 20:38 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dit zal worden gefixt in de nabije toekomst :) .

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:33:
Ik dacht al; dat hoort niet. Ik zal eens even kijken waar het aan kan liggen.

Ctrl-F5 doet niks.
Ik heb het zowel met de Default stylesheet als een van de Abo-stylesheets (uitgelogd ook trouwens).

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl; rv:1.8.1.3) Gecko/20070309 Firefox/2.0.0.3
Plugins:
NoScript 1.1.4.8.070521
AdBlock 0.5.3.043 (kan het een spacer plaatje zijn wat ik adblock :?)
adblock :o

Verwijderd

Topicstarter
En t.net full abo, dus dat mag ik :+.
Harm schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:49:
Dit zal worden gefixt in de nabije toekomst :) .
Hoe bedoel je, hebben meer mensen hier last van? Want zoals je hierboven kan lezen heeft niet iedereen dit probleem...

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 18:00 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Iedereen heeft er last van. Dat balkje met streepjes heeft een bepaalde lengte, namelijk 535px, en afhankelijk van de locatie waar de streepjes moeten komen, wordt de lengte aangepast. Zie hieronder maar eens:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dots.gif
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dots.gif

Deze lijntjes zitten niet meer in de nieuwe lay-out en dus kan ik met een gerust hart zeggen dat het probleem binnen afzienbare tijd is opgelost ;) .

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dat is mooi :).

Verwijderd

Als we op de nieuwe layout even lang mogen wachten als op de merge (die ook altijd snel kwam) duurt het nog wel even. Niet te hard op hopen dat het snel komt zou ik zeggen ;).
Trouwens, bij mij staan ze toch wel juist, en hebben ze ook nooit fout gestaan. Dus blijft een raar probleem.
Pagina: 1