Toon posts:

Vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een paar vragen :

als ik met een laptop wil gamen, zijn hooge resoluties dan wel zo handig ?
want vaak tref je bij 15,4 inch 1680x1050 aan. is 1280x800 niet beter voor gamen ?
want vaak is de hoogste resolutie die je kan kiezen 1280x1024.

en stel ik neem een videokaart als de 7600GO, gaat deze wel lang mee ?
want als spellen op DX10 gemaakt worden heb ik toch niet veel aan deze videokaart

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Voor DX 10 spellen heb je idd een DX 10 kaart nodig, maar het duurt nog wel even voor die komen.
Verder kan je op je huidige PC maximaal 1280*1024 kiezen omdat je monitor niet meer aan kan. Als je monitor zoals bijvoorbeeld bij die laptop een andere reso aan kan zal je die kunnen kiezen.

Verder is de titel 'vragen' nogal onhandig, je kan totaal niet zien waar het over gaat, en daar is die titel nou juist voor.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

je topic gaat gesloten worden; heel slechte/vage titel en de inhoud slaat nergens op, want je beantwoord je eigen vragen. :O

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:32

Thandor

SilverStreak

Dit topic gaat op slot. En wel omdat a) de titel niet klopt, b) de topicstart niet echt getuigt van inzet.

Wat betreft de resolutie: Zoals fsfikke aangeeft worden de instelbare resoluties vaak bepaald a.d.v. de aangesloten monitor. Verder is het met nVidia chips mogelijk om de beelduitvoer te centreren. Een scherm van 1024x768 zal dan in het midden van het scherm gecentreerd worden. In geval van een 1280x800 pixels scherm zul je twee zwarte balken aan elke zijde van het scherm hebben. (En onder/boven tevens ook al zijn deze vrij klein. Slechts 16 pixels per kant).

Wat betreft het DirectX verhaal. Kijk eens naar de minimale eisen van de aankomende games. Het is heel goed mogelijk dat de eerste 'DirectX10 games' ook de mogelijkheid hebben om op DirectX9 te draaien. Het enige wat dan ontbreekt in de game zijn de DX10 effecten en dat zal niet zo'n probleem vormen ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.