Een weekje terug ofzo ben ik eens naar de 'Bibliotheque François Mitterand' hier in Parijs geweest (ik zit er een half jaar voor stage). Alles is geschoten met een canon 350D en door te klikken naar flickr.
#1 De brug de je naar het bibliotheeksplein leidt.
50mm; f/8

#2 'Under the bridge' ;-)
28mm; f/3,5

#3 Een hoekje om rustig te zitten (lezen?) .
18mm; f/6,3

#4 Het eigenlijke bibliotheeksplein. 'Achter me' staan nog eens twee dezelfde gebouwen, zodat op elke hoek van het plein een opengeslagen boek staat. Verder vond ik het zelf nogal ironisch dat er een bos staat temidden van al die boeken...
18mm met een voorzet fisheye barrel

#5 Een van de twee trappen om naar binnen te komen.
18mm; f/6,3

#6 Er waren meer mensen op het idee gekomen om hier te fotograferen. Een beetje jammer van de bewegingsonscherpte, maar ik kon het niet laten deze foto erbij te zetten vanwege de 'pose'
105mm; f/6,3

#7 Nog eentje van het ballet met weer een mooie pose
105mm; f/6,3

#8 Reflecties en symmetrie vind ik altijd leuk om mee te spelen...
50mm; f/2

#9 Nog een keer spelen met reflecties en symmetrie.
18mm; f/6,3
#1 De brug de je naar het bibliotheeksplein leidt.
50mm; f/8

#2 'Under the bridge' ;-)
28mm; f/3,5

#3 Een hoekje om rustig te zitten (lezen?) .
18mm; f/6,3

#4 Het eigenlijke bibliotheeksplein. 'Achter me' staan nog eens twee dezelfde gebouwen, zodat op elke hoek van het plein een opengeslagen boek staat. Verder vond ik het zelf nogal ironisch dat er een bos staat temidden van al die boeken...
18mm met een voorzet fisheye barrel

#5 Een van de twee trappen om naar binnen te komen.
18mm; f/6,3

#6 Er waren meer mensen op het idee gekomen om hier te fotograferen. Een beetje jammer van de bewegingsonscherpte, maar ik kon het niet laten deze foto erbij te zetten vanwege de 'pose'
105mm; f/6,3

#7 Nog eentje van het ballet met weer een mooie pose
105mm; f/6,3

#8 Reflecties en symmetrie vind ik altijd leuk om mee te spelen...
50mm; f/2

#9 Nog een keer spelen met reflecties en symmetrie.
18mm; f/6,3