Werkt het Media center toetsenbord van Microsoft ook onder Vista home premium?? Heb nu namelijk een ander toetsenbord met aparte muis maar wil eiegnlijk alles in 1 en ik vind dit wel een mooie oplossing.
Als het goed is, werkt alle 'speciale' MCE hardware die onder het XP Media Center werkte ook gewoon onder Vista. Het antwoord is dus 'ja'!
Dus even voor de zekerheid... Met dit toetsenbord met geintrgeerde muis kan ik ook gewoon onder vista werken bv internetten en emails typen enzo
Dank je wel voor de vlugge antwoorden Ga morgen direct mijn "oude" toetsenbord met muis terugbrengen en die MCE toetsenbord halen.
Lees voor je tot aankoop overgaat ook nog even http://tweakers.net/productsurvey/123592 welke niet onverdeeld positief zijn.
Verwijderd
En ook leuk om te weten dat je er een IR ontvanger bij nodig hebt. Zit er standaard niet bij.
Ja dat weet ik, die heb ik al. heb namelijk door een fout van de winkel de dure tv kaart met MCE afstandsbediening en ontvanger gekregen in plaats van de goedkope.
Maar heb vandaag het toetsenbord gehad en was na het lezen van de referenties hier toch een beetje sceptisch geworden erover. Maar als je eenmaal aan die pointer gewent bent (duurt wel effe hoor) Is het lang niet verkeerd. Ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben erover.
Maar heb vandaag het toetsenbord gehad en was na het lezen van de referenties hier toch een beetje sceptisch geworden erover. Maar als je eenmaal aan die pointer gewent bent (duurt wel effe hoor) Is het lang niet verkeerd. Ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben erover.
Pagina: 1