Toon posts:

Welke muis?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik had mijn oog al een tijdje op de Logitech G7 muis. Nu ik hem echter wil kopen schijnt hij nergens meer te krijgen te zijn. Sommige winkels geven "end-of-life" aan.

Ik heb op dit moment een Logitech MX900. Ik heb er echter nooit aan goed kunnen wennen omdat dat ding echt zwaar is voor me. Weegschaal geeft 167 gram aan. Die G7 muis scheen nog relatief lekker licht te zijn.

Mijn eisen voor een nieuwe muis zijn
1) Draadloos
2) Redelijk licht.
3) Makkelijk op te laden.
4) Vista compatible

Verder vond ik een aantal opties van die G7 wel interessant, zoals die dynamisch instelbare resolutie, maar als de muis verder goed is kan ik zonder leven.
Prijs maakt me niet zoveel uit, als het maar goed is.

Enige suggesties?

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:27
Draadloos en licht, dat wordt lastig. Denk dat je toch beter af bent met een draadmuis als ie licht moet zijn. Ik kan overigens razer aanbevelen, me Diamondback en Deathadder zijn de lichtste muizen die ik ooit had :)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Let op: een geniale oplossing!

Stap de MediaMarkt, Dixons, de lokale PC-boer of whatever binnen en pak een paar muizen eens vast.

Zo, probleem opgelost. De Wehkampmethode werkt niet bij muizen.

ARME AOW’er

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Een lekkere en goede muis is verschillende per hand en dus per persoon. Ga dus gewoon eens bij wat lokale pc-boeren langs om wat uit te proberen.

edit:
te traag :P

[ Voor 7% gewijzigd door Kawaii op 28-05-2007 21:18 ]

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:05
Het probleem meestal van dat soort winkels is wel dat de batterijen / accu er meestal uitgesloopt zijn :) Wel kan je inderdaad de "pasvorm" even testen :)

Ikzelf heb goede ervaringen met de MX1000 (dan wel op XP) maar die was flink zwaar, vond ik wel lekker eigenlijk met een beetje 'feadback'! Vriend van mij had de Diamondhead(?) van Razor en daarmee lag ik in een keer aan de andere kant van het bureau, tandjes wat een licht ding :X

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Verwijderd

Topicstarter
De Logitech muizen, zoals de MX900 liggen me prima in de hand, dat is het probleem niet.
Ik heb naar de MX1000 gekeken, maar die is NOG zwaarder dan de MX900 die ik heb, dus dat lost het niet echt op, dan kan ik beter de Revolution nemen.

Laat ik het dan zo vragen....
Kennen jullie muizen van andere merken, die speciale game muizen maken, draadloos, maar toch op het gewicht hebben gelet, zoals de Logitech G7.

Weet iemand toch wat er met die G7 gebeurd is?
End-of-life zonder dat er een nieuwe versie is...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"Welke ... moet ik kopen?"-vragen horen niet op GoT thuis, aangezien GoT er is voor de vragen waar je met redelijke eigen inzet niet uit kunt komen, terwijl "welke...?" vragen altijd met een beetje zoekwerk in reviews en ervaringen van anderen te beantwoorden zijn.

Daar komt bij dat niets zo subjectief is als een muis. Ik kan een muis geweldig vinden terwijl een ander diezelfde gruwelijk vindt. Je hebt maw vrijwel niets aan wat anderen zeggen. Ga gewoon zelf eens op stap naar een winkel met veel muizen en probeer een paar uit...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.