Ervaring met werken in de beveiliging of marine

Pagina: 1
Acties:
  • 1.534 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-09 18:40
Ik zoek ervaringen en info over werken in de beveiliging.
Functie's die me het meeste aanspreken zijn:
- sterbodyguard / persoonsbeveiliger
- air/sea marshal

De opleidingen zijn te vinden, maar in hoeverre kun je er werk in vinden? Wat verdien je, en wat als je wat ouder wordt? Verder ben ik benieuwd naar de arbeidsvoorwaarden, zoals hoeveel uur je per week werkt, omdat het natuurlijk allemaal erg onregelmatig is.

Functie's bij de overheid die me aanspreken:
- Piloot
- Marinier

Ben vooral benieuwd naar de salarissen die daar bij horen, en hoe die zich in de loop der jaren ontwikkelen. Verder zijn alle ervaringen welkom.

Hopelijk kan iemand me meer vertellen, op internet is weinig te vinden.
De toelatingseisen etc heb ik wel gevonden btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je noemt nu heel erg verschillende beroepen. Begrijp me niet verkeerd, maar het lijkt me verstandig om eerst jezelf even goed te verdiepen in de beroepen en dan pas te bedenken of je dit wilt. Ga niet af op de nieuwste blockbusters...
O.a. www.werkenbijdemarine.nl geeft vooropleidingen/vereisten. En www.marechaussee.nl voor marshall, maar zie vooral de tweede zin ;)

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 28-05-2007 22:46 . Reden: of? op ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF
F_J_K schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:46:
Je noemt nu heel erg verschillende beroepen. Begrijp me niet verkeerd, maar het lijkt me verstandig om eerst jezelf even goed te verdiepen in de beroepen en dan pas te bedenken of je dit wilt. Ga niet af op de nieuwste blockbusters...
O.a. www.werkenbijdemarine.nl geeft vooropleidingen/vereisten. En www.marechaussee.nl voor marshall, maar zie vooral de tweede zin ;)
Bedankt voor je input.

Kun je aangeven op welke zin de doelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

zin 2:
Begrijp me niet verkeerd, maar het lijkt me verstandig om eerst jezelf even goed te verdiepen in de beroepen en dan pas te bedenken of je dit wilt.

Aanvullend hierop zou ik eens overwegen een beroepskeuze te laten doen. In de door jou genoemde beroepen zijn trouwens nauwelijks vacatures.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piloot en beveiliger zijn zo verschillend. Daarnaast is piloot een beroep wat veel mensen willen en weinig mensen uiteindelijk kunnen uitoeffen. In jou geval zou eerst een keuze maken uit de beroepen die zijn opgenoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit ervaring kan ik je vertellen dat werken als beveiliger op schiphol:

- Dodelijk saai is
- Enorm onregelmatige werktijden kent
- Vrij slecht betaald

Toch denk ik dat jij nog blij mag zijn als je daar terecht komt, simpelweg omdat al het andere beveiligingswerk nog kutter is. In de andere functies die je noemt lijkt het me nagenoeg onmogelijk iets te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF
Bedankt voor de reactie's

Het gaat er eigenlijk om het dodelijk saaie te ontlopen van het normale leven :)
Vandaar dat ik wat functie's in gedachten had die me uitdagend leken.

Als gewone beveiligingsman pasjes en legitimatie bewijzen controleren zie ik niet zitten, en het bijbehorende salaris ook niet.

Wil wat actiefs, waar ik ook met sporten uit de voeten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:11
Misschien is luchtmobiel iets voor je, doe je ook iets actievers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
kijk ook eens bij het KLPD, de DKDB doet persoonsbeveiliging. het is wel een doorgroeifunctie, dus je moet onderaan beginnen, maar als je echt graag wil lijkt me dat geen probleem :)

[ Voor 25% gewijzigd door Frieda op 31-05-2007 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Laatst iets gezien over bodyguards in oorlogsituaties. De personen in de video kregen een opleiding in Israel. Daarna kunnen ze tot 15000 euro per maand verdienen! 1/4 sterft wel tijdens de opdrachten :D
Het is maar wat je wil van je leven ;)

linkje

[ Voor 14% gewijzigd door lux op 31-05-2007 20:48 ]

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb je als vooropleiding om vlieger te worden bij de luchtmacht/marine VWO (en sinds een tijdje ook HAVO) met wiskunde B1 en natuurkunde 1,2 nodig
Pagina: 1