op zoek naar 32" lcd tv

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• versace1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-11-2025
hallo allemaal,

sinds mijn oude crt breedbeeldtv niet meer in mijn bezit is ben ik op zoek naar een 32" lcd tv.
ben al meer dan een maand op zoek maar iedere keer kom ik op een ander merk en/of typenummer.
ik zoek veel op internet naar positieve reactie van bepaalde modellen maar nu zie ik door het enorme aanbod lcd tv's het bos niet meer :)
ik dacht eerst aan samsung maar ik hoor en lees veel negatieve reacties over het 'nassale' geluid die bepaalde types geven. verder vind ik het design van samsung ook mooi op naar te kijken.
de lcd tv komt namelijk op de slaapkamer zodat ik eventueel naar mijn favoriete tv series kan kijken. verder wil ik er mijn pc ( windows xp mediacenter) op gebruiken en natuurlijk mijn ps2 op aansluiten. dus je begrijpt dat het beeld heel belangrijk is, het geluid komt op tweede plaats.
ik zat eerst te denken aan de LG 32lc25, ik heb hier al gelezen dat het een goed toestel is, maar tot mijn verbazing zag ik op kieskeurig en op de LG site dat er 2 nieuwe modellen bij zijn gekomen.
namelijk de 32lc41 en de 32lc51. maar informatie over de specs en de verschillen tussen deze 2 is onbekend. op de verschillende europese lg sites zie ik verschillende specs :? , dus dacht ik ik download gewoon de gebruiksaanwijzing van de toestellen , daar zal vast ook de technische specs in staan. nee hoor , zucht |:( er is (nog) geen gebruiksaanwijzing voor.

de sony bravia lcd tv's vind ik verder ook goed, worden ook op diverse sites gekozen als goede/beste beeld,ik ben jarenlang sony tv fan, alleen de prijs van de bepaalde modellen vind ik nog te hoog.

zoals je ziet raak ik in de war . mijn budget zit op zo'n 500 en 700 euro.

ik hoor graag tips en/of suggesties.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
In een ander topic zei ik net het volgende:

Een vriend van me heeft de Samsung LE32S81B en wat een pracht van een TV is dat! Het is dat ik aan het sparen ben voor een lange reis, anders stond dezelfde TV de volgende dag nog bij mij in de kamer. Een resolutie van 1366 x 768, een contrast van 7000:1 en daardoor echt prachtige kleuren! 700 euro, voor zo'n tv is helemaal niks!

Dat van het geluid weet ik toevallig niet, daar heb ik er niet lang genoeg voor naar geluisterd.

Tomorrow is not today!

• mooncat
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-02-2022
ik heb ook een samsung, geluid is niet mooi maar ik heb het toch aangesloten op mijn stereo

• desmodus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07-2023
Ik zit in hetzelfde bos op dit moment, en mijn keuze kwam uit op de Philips 32PF5331 of Toshiba 32C3000.
Maar ik heb mezelf nog niet kunnen overtuigen... Die samsung klinkt nl. ook OK.... Nu moet kan ik dus uit 3 kiezen.

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Kiezen op basis van specificaties heeft geen zin.

Je zult ze in het echt moeten gaan zien. Liefst in een goede winkel.