Toon posts:

Nieuwe tweaker wil systeem samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een gedeelte van een systeem samengesteld, graag wil ik weten wat ik hieraan beter kan doen en waarom ik dit kan doen.

Verder ben ik op zoek naar een goede behuizing, floppydrive (als dit nodig is) en een cardreader.

Het systeem zal mijn LCD-TV van Samsung als beeldscherm krijgen, is dit mogelijk? Volgens mij moet dit kunnen via de HD aansluitingen van de grafische kaart.

Zouden jullie a.u.b willen kijken of alle onderdelen ook daadwerkelijk met elkaar kunnen werken. Volgens mij wel, maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien.

De PC gaat vooral gebruikt worden voor games, downloading, klein beetje beeldbewerking en het ontwerpen van websites.

qua prijs wil ik het liefst niet boven de 1200 Euro komen. Tenzij dit echt noodzaak is.

Ook wil ik de pc zo stil mogelijk houden en in de kleur zwart.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

J. van der Smitte

Verwijderd

Topicstarter
De link naar de gekozen onderdelen vergeten. hierbij: http://tweakers.net/ext/p...2C151685%2F1%2C125088%2F1

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Afgezien van dat je vergeten bent om de onderdelen bij te vermelden vind ik het een magere startpost.

1. Kijk voor kast eens naar de kasten van Antec of Coolermaster, mooie dingen voor niet heel veel geld.
2. Cardreaders zit nauwelijks verschil tussen
3. Floppydrive moet je zelf bepalen of je die wilt, noodzakelijk is het niet.
4. Aansluiten op je TV kan hoogstwaarschijnlijk maar of dit prettig werkt is een 2e

Edit:

Vergeten, kan gebeuren. Je kan je post wijzigen met de 'Edit' knop rechts bovenin, dat staat wat netter.

Die voeding zou ik niet doen. 750Watt voor die prijs kan nooit veel wezen denk ik. Ga liever voor een gerenomeerd merk met een wat lager wattage (Tagan, Enermax, Seasonic, NeoHE, Antec). Die voedingen zijn veel betrouwbaarder en stabieler. 750Watt ga je sowieso nooit nodig hebben.

Verder opzich een mooi systeem zoals deze hier 10 keer per week voorbij komen. Houd je er rekening mee dat je bij de pricewatch nog even 'bijkomende koster meerekenen' aan moet vinken voor de échte prijs (incl. verz. kosten ed).

[ Voor 51% gewijzigd door Dick op 28-05-2007 19:31 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:59
Een 750watt voeding lijkt me een beetje overkill ?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Edit: toen ik dit tikte, stond er nog geen reply met een boodschappenlijstje....

[ Voor 84% gewijzigd door RaZ op 28-05-2007 19:28 ]

Ey!! Macarena \o/

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11-2025

dusty

Celebrate Life!

Nieuwe tweaker moet inderdaad dit lezen.

Welkom op GOT, neem ook even de FAQ door.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.