Toon posts:

CS wannabies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was laatst op de GOT server aan het killen met cs de map assault daar waren een paar gasjes ook van GOT-Bio en Njay ofzo.die waren irri.
Ik was lekker bezig stond iets van 19-2 ofzo
begonnen die gasje te zeuren dat ik aan het CHEATEN WAS!!!
WTF?
en ze zeiden dat ik niet mocht rushen als terror in assault !!
daar hadden ze andere spellen voor zoals Quake! :+
Dem irritante gasjes ken jij ze ook?

Verwijderd

HAHAHHAHA
Wat denk je.
Te veel om op te noemen...
VEEL te veel..... :D :D

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Een tsjieter genoemd worden is een compliment :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Maar dat mag toch ook helemaal niet in assault :?

Het zijn altijd de terroristen die zich niet aan de regels houden :)

Verwijderd

Op woensdag 07 februari 2001 20:58 schreef gvrdoezie het volgende:
Ik was laatst op de GOT server aan het killen met cs de map assault daar waren een paar gasjes ook van GOT-Bio en Njay ofzo.die waren irri.
Ik was lekker bezig stond iets van 19-2 ofzo
begonnen die gasje te zeuren dat ik aan het CHEATEN WAS!!!
WTF?
en ze zeiden dat ik niet mocht rushen als terror in assault !!
daar hadden ze andere spellen voor zoals Quake! :+
Dem irritante gasjes ken jij ze ook?
Ja ik ken ze, beter gezegt, zit bij ze in de clan.

Tis wel vaag dat ze dat zeggen jah.

Als ze zeggen dat iemand cheat hebben ze daar *denk ik* wel een reden voor (IK NOEM JE GEEN CHEATER VOOR DE DUIDELIJKHEID!! :) ).

Heb eigenlijk nog nooit van die "regels" gehoord, zoals: Terror mag nie rushe bij assault, is beetje bullshit :)

[GoT]Dutch Commando
"Shit, eerste dood, een teamkill nog wel"

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Het is niet zozeer dat de terror in zijn basis MOET blijven, maar hij MAG het wel. De opzet van cs_assault rechtvaardigt dan ook het campen van terrors. Het staat hem echter vrij om naar buiten te rushen :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Sja...wat meot ik hier nu van zeggen..wat is uberhaupt het nut om hiervoor een thread te starten? als je van cheaten word beschuldigt moet je dat maar zien als een compliment..

Kennen? ja, en ze zijn niet irritant...
jij overgens wel, dat je een nergens-op-slaant-topic start en daarin GoT-ers noemt

Verwijderd

Euh....
Ten eerste zal ik de laatste zijn die zegt je mag niet rushen....als je wilt rushen eY ga je gang!! ik rush zelf ook bijna altijd!!

En ik noem bijna nooit iemand een cheater!! Want ik heb nog meer hekel aan een accuser dan aan een cheater!! Maar als BV iemand 10 HE granaten gooit dan zeg ik nok daar es mee want das niet echt eerlijk tog!? :?

Nou en voor de rest als je zoveel probs met de GoT servers hebt dan ga je tog gewoon ergens anders heen ?? :(

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Op donderdag 08 februari 2001 15:24 schreef BiO het volgende:
Euh....
Ten eerste zal ik de laatste zijn die zegt je mag niet rushen....als je wilt rushen eY ga je gang!! ik rush zelf ook bijna altijd!!

En ik noem bijna nooit iemand een cheater!! Want ik heb nog meer hekel aan een accuser dan aan een cheater!! Maar als BV iemand 10 HE granaten gooit dan zeg ik nok daar es mee want das niet echt eerlijk tog!? :?

Nou en voor de rest als je zoveel probs met de GoT servers hebt dan ga je tog gewoon ergens anders heen ?? :(
GO GO GO !! >:)

[GoT]RedHat --» Over And Out! :)

Verwijderd

Ik weet nog precies wie jij was ja. Jij was continu als terror granaten aan het gooien. Ik heb je zeker geen cheater genoemd (want als ik iets verkeerd vind is het wel iemand cheater noemen zonder dat je bewijs hebt). Ik en Bio hebben er inderdaad wat van gezegd omdat je teammembers aan het hurten was!!! Iets wat dus op GoT helemaal niet getolereerd word en als we dus vragen om het niet te doen kun je ook wat anders doen dan een grote bek geven wat niet erg netjes is. Het is trouwens niet raar dat iemand vermoed dat je cheat omdat er een script is geweest om veel granaten te kopen.
Daarnaast zie je een paar dingen verkeerd. Wij geven binnen een team aan als we een bepaalde tactic gaan volgen. Als je in Assault als terror de hele tijd naar buiten gaat rushen en je wordt als team afgemaakt en iemand zegt: minder rushen team hoef jij dat niet te volgen het is alleen een poging om als team de rollen om te draaien (al helemaal in assault waar het eigenlijk de bedoeling is dat de ct's naar binnen komen om de hostages te redden). Als jij in je eentje wilt rushen zijn daar dus inderdaad andere spellen voor waar je veel meer resultaat met deze tactiek bereikt.

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Op donderdag 08 februari 2001 15:41 schreef N-JaY het volgende:
Ik weet nog precies wie jij was ja. Jij was continu als terror granaten aan het gooien. Ik heb je zeker geen cheater genoemd (want als ik iets verkeerd vind is het wel iemand cheater noemen zonder dat je bewijs hebt). Ik en Bio hebben er inderdaad wat van gezegd omdat je teammembers aan het hurten was!!! Iets wat dus op GoT helemaal niet getolereerd word en als we dus vragen om het niet te doen kun je ook wat anders doen dan een grote bek geven wat niet erg netjes is. Het is trouwens niet raar dat iemand vermoed dat je cheat omdat er een script is geweest om veel granaten te kopen.
Daarnaast zie je een paar dingen verkeerd. Wij geven binnen een team aan als we een bepaalde tactic gaan volgen. Als je in Assault als terror de hele tijd naar buiten gaat rushen en je wordt als team afgemaakt en iemand zegt: minder rushen team hoef jij dat niet te volgen het is alleen een poging om als team de rollen om te draaien (al helemaal in assault waar het eigenlijk de bedoeling is dat de ct's naar binnen komen om de hostages te redden). Als jij in je eentje wilt rushen zijn daar dus inderdaad andere spellen voor waar je veel meer resultaat met deze tactiek bereikt.
And that's the other side of the story...

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Not that I realy care, ik denk dat ieder dat verder voor zich uit moet maken wie het wordt, maar mag ik vragen wie in jou ogen nu bedoeld zijn als de CS-Wannabee's?

Ik had nog niet eens de reacties gelezen, maar mijn oordeel wordt onmiddelijk bevestigd. Hoewel Bio en N-Jay nog niet zo lang bij GoT zit kennen we ze al veel langer. En van allebij weet ik zeker dat zij niet openlijk iemand van cheaten zullen beschuldigen, of ze moeten er keihard bewijs voor hebben. Dat is ook een van de voornaamste redenen waarom ik ze in de groep heb op genomen: ze spelen als team, en rennne over het algemeen niet als een kip zonder kop elke ronde kansloos naar buiten. De enige wannabee die ik in dit verhaal tegen kom, zo lijkt het, ben jij. Toppunt van zieligheid om een dergelijke treurige klaagzang aan te hebben met zo'n subject. Be honnest, hoe kun je jezelf nou nog serieus nemen?

maargoed, GoT schijnt wat frustraties op te roepen. Kennelijk is het voor de gemiddelde CS-er veel aantrekkelijker om in UT stile naar voren te prammen, dan heb je tenminste zoveel mogelijk kills. Verdiep je eens in de tactieken, misschien komt je zo nog een stuk verder. (gewoon een tip hoor, verder moet je doen wat je wil)

tot slot ff in zijn algemeenheid: wij runnen die server ook alleen maar voor onze lol, en om zelf een beetje leuk te kunnen spelen. als jij (alwie zich hier aangesproken voelt) vanmening bent dat dat niet leuk is voor jou, wie houdt je dan tegen om op Demon, Xanadu, Gamepoint, of welke andere server dan ook te gaan spelen?

later hè?

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Eh...boeieh wat de opzet van een level is!

Rushen in elk level moet kunnen.... vind ik onzin om daar wat van te zeggen, onnodig campen (zeg maar in jeep bij assault) is lame.

Enneh....vat het idd gwoon als compliment op.....

****MISSbot 0.97 Beta Enabled****
****Fly Mode Enabled****
etc binds gebruik i kdan om dat soort mensen te dissen >:)

(ik cheat dus niet)
Pagina: 1