Not that I realy care, ik denk dat ieder dat verder voor zich uit moet maken wie het wordt, maar mag ik vragen wie in jou ogen nu bedoeld zijn als de CS-Wannabee's?
Ik had nog niet eens de reacties gelezen, maar mijn oordeel wordt onmiddelijk bevestigd. Hoewel Bio en N-Jay nog niet zo lang bij GoT zit kennen we ze al veel langer. En van allebij weet ik zeker dat zij niet openlijk iemand van cheaten zullen beschuldigen, of ze moeten er keihard bewijs voor hebben. Dat is ook een van de voornaamste redenen waarom ik ze in de groep heb op genomen: ze spelen als team, en rennne over het algemeen niet als een kip zonder kop elke ronde kansloos naar buiten. De enige wannabee die ik in dit verhaal tegen kom, zo lijkt het, ben jij. Toppunt van zieligheid om een dergelijke treurige klaagzang aan te hebben met zo'n subject. Be honnest, hoe kun je jezelf nou nog serieus nemen?
maargoed, GoT schijnt wat frustraties op te roepen. Kennelijk is het voor de gemiddelde CS-er veel aantrekkelijker om in UT stile naar voren te prammen, dan heb je tenminste zoveel mogelijk kills. Verdiep je eens in de tactieken, misschien komt je zo nog een stuk verder. (gewoon een tip hoor, verder moet je doen wat je wil)
tot slot ff in zijn algemeenheid: wij runnen die server ook alleen maar voor onze lol, en om zelf een beetje leuk te kunnen spelen. als jij (alwie zich hier aangesproken voelt) vanmening bent dat dat niet leuk is voor jou, wie houdt je dan tegen om op Demon, Xanadu, Gamepoint, of welke andere server dan ook te gaan spelen?
later hè?
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.