[Testcase] Omgeving Boskoop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 17:17
Zo, sinds lange tijd weer een testcase van mij. :)

Graag commentaar. :)

Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p112/RobinRBH/3s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p112/RobinRBH/4s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p112/RobinRBH/6s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p112/RobinRBH/9xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p112/RobinRBH/10s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p112/RobinRBH/12s.jpg

Allen gemaakt met mijn EF 70-200 f/4L USM. O+

C&C Please! :)

Greetz, RBH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afzonderlijk van elkaar vind ik het over het algemeen een nette serie foto's, maar ik mis eigenlijk de kenmerkende omgeving van Boskoop (de tuinbouw en de hefbrug o.a.) en de rode lijn in je serie. Al je foto's hebben een andere kleur gekregen.

1. Mooie compositie en goed in zwart wit gezet
2. Ik mis een beetje spanning in de foto, nu is het gewoon een struik.
3 wat een lief poesje, mooi scherp en kijkt goed weg
4. Geen spannende compostie, ga eens door je knieen en kijk wat je dan ziet
5. Leuk omdat het zwart wit is, maar ik denk dat de foto mooier was als hij overal scherp was en niet alleen op het water
6. Mooi plaatje, lekker rustig, goede kleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:25

Vuvuzela

My spire is forming

Ik vind het ook niet een serie. Maar los als foto's vind ik ze bijna allemaal wel goed :)
Heb alleen op 2 pics "commentaar"
#4 Zou ik weglaten. Die vind ik erg saai en je ziet de eend zoals je ze altijd ziet. Een gecentreerde eend meer niet
#6 is Zwart/wit volgens mij net iets sterker.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:18:
Afzonderlijk van elkaar vind ik het over het algemeen een nette serie foto's, maar ik mis eigenlijk de kenmerkende omgeving van Boskoop (de tuinbouw en de hefbrug o.a.) en de rode lijn in je serie. Al je foto's hebben een andere kleur gekregen.

1. Mooie compositie en goed in zwart wit gezet
2. Ik mis een beetje spanning in de foto, nu is het gewoon een struik.
3 wat een lief poesje, mooi scherp en kijkt goed weg
4. Geen spannende compostie, ga eens door je knieen en kijk wat je dan ziet
5. Leuk omdat het zwart wit is, maar ik denk dat de foto mooier was als hij overal scherp was en niet alleen op het water
6. Mooi plaatje, lekker rustig, goede kleuren
Dat de foto's elk zowat een andere kleur hebben, maakt voor mij niet echt iets uit dat het geen serie dan is?

De hefbrug heb ik wel op de foto gezet, maar meer een klikklak foto, geen speciale foto. Voor de tuinbouw ben ik niet dichtbij genoeg geweest. (Heel weinig van gezien)

Verders; bedankt. :)
Maciek schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:26:
Ik vind het ook niet een serie. Maar los als foto's vind ik ze bijna allemaal wel goed :)
Heb alleen op 2 pics "commentaar"
#4 Zou ik weglaten. Die vind ik erg saai en je ziet de eend zoals je ze altijd ziet. Een gecentreerde eend meer niet
#6 is Zwart/wit volgens mij net iets sterker.
4 vind ik juist wel goed, lekker scherp en mooie kleuren.

6 heb ik nog niet in zwart wit gehad, misschien een goede tip idd, thnx. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:48
Ik ben het ook een met Maciek. De titel van de serie is ' omgeving boskoop'. Is het unieke daarvan dan een eend en een kat, en de struik met blommekes?

De 1e foto vind ik de leukste, is een erg leuke compositie.
Foto 2,3 en 4 hebben volgens mij niets bijzonders met Boskoop.
De laatste foto vind ik niet goed. Je 'patst' nog even met een dure lens, maar je verzuimt om de foto goed na te bewerken. Ik heb 'm zelf even in photoshop bekeken en qua levels, kleuren enz is er zoveel aan te verbeteren dat 'ie wel interessant wordt. De lucht is uitgebeten en er is geen detail in blad. Gras ziet er raar uit. (ja ik heb een gecalibreerd scherm). En ook bij deze geldt: wat is de bijzondere link met Boskoop?

Homo sapiens non urinat in ventum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:20

allstarted1

WTRFTS

"Het wordt eentonig" hoor ik je denken, maar zoals mijn voorgangers, ik mis de lijn. De eend en de kat zijn foto's die zo in het solotestcasetopic kunnen.

Foto 5 vind ik persoonlijk het mooiste, door zijn diepte en scherpte op het water. :)

Foto 3 straalt echt kracht uit, alsof de kat een vogel of iets dergelijks in de gaten houdt.
Foto 1 vind ik wel grappig door zijn moment, mooi dat je op al die bruggetjes een auto hebt, maar
toch een doorkijk houdt. 8)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
Jan Smit schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:07:
Ik ben het ook een met Maciek. De titel van de serie is ' omgeving boskoop'. Is het unieke daarvan dan een eend en een kat, en de struik met blommekes?

De 1e foto vind ik de leukste, is een erg leuke compositie.
Foto 2,3 en 4 hebben volgens mij niets bijzonders met Boskoop.
De laatste foto vind ik niet goed. Je 'patst' nog even met een dure lens, maar je verzuimt om de foto goed na te bewerken. Ik heb 'm zelf even in photoshop bekeken en qua levels, kleuren enz is er zoveel aan te verbeteren dat 'ie wel interessant wordt. De lucht is uitgebeten en er is geen detail in blad. Gras ziet er raar uit. (ja ik heb een gecalibreerd scherm). En ook bij deze geldt: wat is de bijzondere link met Boskoop?
Fijn, bedankt dat je dat allemaal zegt, maar hóe moet ik het dan verbeteren? Ik sta open voor alles.
allstarted1 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:15:
"Het wordt eentonig" hoor ik je denken, maar zoals mijn voorgangers, ik mis de lijn. De eend en de kat zijn foto's die zo in het solotestcasetopic kunnen.

Foto 5 vind ik persoonlijk het mooiste, door zijn diepte en scherpte op het water. :)

Foto 3 straalt echt kracht uit, alsof de kat een vogel of iets dergelijks in de gaten houdt.
Foto 1 vind ik wel grappig door zijn moment, mooi dat je op al die bruggetjes een auto hebt, maar
toch een doorkijk houdt. 8)
Je hebt 100% mijn gedachten opgeschreven, maar dat maakt niet uit. Dan weet ik dat voortaan een andere titel moet pakken, ja.

Maargoed bedankt iig voor het commentaar.
Pagina: 1