Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Na menige fora doorzocht te hebben wou ik graag een eigen topic starten.
Even concreet: de folder SYSTEM op de jukebox bevat DATA en FONTS, mijn probleem is dat in de DATA-folder alle bestanden 0 kb groot zijn, ik noem dat loze bestanden :-)...
De firmware die ik gevonden heb, bevat alleen maar FONTS en een jukebox.mi4-bestand volgens mij, dus deze kunnen het probleem niet oplossen.
Wat hieruit volgt: de jukebox weet hoeveel mb er op zijn hd staat, maar elke keer na de "refresh tracks" springt het aantal gevonden bestanden terug naar 0, zeer irritant dus...
Indien iemand een oplossing weet, ik zou verheugd zijn. eventueel een link, quote uit ander forum...
Indien vragen over een onduidelijkheid in dit bericht: vraag maar

Alvast bedankt
koen

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:38

Theo

moederbord

Kun je de speler niet (hard) resetten of opnieuw van firmware voorzien?

7400 Wp op het dak

Verwijderd

Topicstarter
hard resetten?
en de firmware bevat alleen maar de folder FONTS...

• Theo

Theo

moederbord

Op de site van de fabrikant (medion.de??) kun je misschien een nieuwe firmware vinden. Deze firmware is meer dan alleen een mapje, dit is een heel OS speciaal voor jouw speler.

In de gebruiksaanwijzing kun je vinden of de speler en harde reset is of je de speler op een andere manier terug kan krijgen in de fabrieksinstellingen

7400 Wp op het dak

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Scan de hdd eens op fouten.

Verwijderd

Topicstarter
gescand, gereset, niets dat werkt...
mss ergens een link naar een firmware of mss ergens iemand die zijn recov-cd kan sharen op een of andere manier???

• Theo

Theo

moederbord

heb je al op de site van de fabrikant gekeken? Het typenummer doet mij denken aan een Medion (medion.de).
Mocht het een Medion zijn en je heb hem bij de Aldi gehaald, je heb drie jaar garantie op dat ding, dus mocht je daar recht op hebben zal ik daar eens gebruik van maken

7400 Wp op het dak

Pagina: 1